خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

ملت ایران هیچ گاه زیر بار ذلت نخواهد رفت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه بعضی از افراد بر تعامل با آمریکا و حذف شعار«مرگ بر آمریکا» تأکید دارند، گفت: ملت ایران هیچ گاه زیر بار ذلت نخواهد رفت و در برابر تهدیدات دشمنان ایستادگی خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۹۳۳۳۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری در صبحگاه مشترک رزمایش الی بیت المقدس 4در اردوگاه قدس میامی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده ایران و اسلام از هیچ تلاشی برای ضربه به ماهیت کشور دریغ نمی کنند و همواره از هر راهی برای نفوذ به کشور و تغییر در ماهیت ایران استفاده می کنند.

وی افزود: دشمن دائما در این فکر است که از راه دیگری برای پیدا کردن نفوذ در نظام مقدس جمهوری اسلامی و هویت ما وارد میدان شود و همیشه برای این کار در حال برنامه‌ریزی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان تصریح کرد: اگر ملت ما بدانند که مسئولینی تمایل رابطه با آمریکا را دارند با هوشیاری و بصیرت مسیر انقلاب را پیش خواهند گرفت و خط قرمز نظام و رهبری را به جهانیان اعلام خواهند کرد.

قندهاری با بیان اینکه بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب برای همگان فصل الخطاب است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره با درایت، تیزبینی و هوشیاری تمامی تحرکات و موذی گری های غربی ها و به ویژه آمریکایی ها را رصد کرده و به موقع در خصوص تهدیدات آن هشدار داده اند.

وی با بیان اینکه بعضی از افراد بر تعامل با آمریکا و حذف شعار«مرگ بر آمریکا» تاکید دارند، تصریح کرد: ملت ایران هیچ گاه زیر بار ذلت نخواهد رفت و با پافشاری بر مواضع جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان همچنین با اشاره به این که امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به سلاح تقوا و خداترسی مجهز هستند، خاطرنشان کرد: امروز سپاه،ارتش، نیروهای انتظامی و بسیجیان دلاور اجازه طمع ورزی به دشمن را نخواهند داد.

قندهاری در پایان با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری، تصریح کرد: مردم باید با آگاهی و شناخت کافی از کاندیداهای مجلس به پای صندوق رای بروند و حضور گسترده مردم نقشه هایی که دشمن برای کم رنگ کردن حضور مردم در صحنه دارند را خنثی سازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها