ترکاشوند
اینکه رئیس جمهور مسائل اصلی کشور را کنار بگذارد و یک زمانی فقط به مذاکرات می پرداختند و حالا که مذاکرات تمام شده است، مردم را با موضوع دیگری به نام ارتباط با آمریکا درگیر می کند و مردم را در این رکود شدید رها می کنند، جای تعجب دارد؛ دولتی که به فکر آینده خودش است باید قدری هم به مسائل داخلی توجه کند.
کد خبر: ۸۵۹۳۴۴۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات رئیس جمهور درباره بازگشایی سفارت ایران و آمریکا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: آقای روحانی اشاره کرده بود که بازگشایی سفارت ایران و آمریکا منوط به تغییر رفتار آمریکاست اما نفس اینکه این گونه حرف ها مطرح شود یا خیر، نوعی چراغ سبز نشان دادن است.

وی افزود: دشمنی ما با مردم آمریکا نیست بلکه ما با سلطه طلبی آمریکایی ها و سیاست خصمانه آنها مشکل داریم و طبیعتا وقتی سلطه طلبی آمریکا ادامه دارد، دشمنی با آمریکا پا برجا خواهد بود.

قاضی زاده خاطر نشان کرد: اینکه رئیس جمهور مسائل اصلی کشور را کنار بگذارد و یک زمانی فقط به مذاکرات می پرداختند و حالا که مذاکرات تمام شده است، مردم را با موضوع دیگری به نام ارتباط با آمریکا درگیر می کند و مردم را در این رکود شدید رها می کنند، جای تعجب دارد؛ دولتی که به فکر آینده خودش است باید قدری هم به مسائل داخلی توجه کند.

وی تصریح کرد: اینکه مدام از یک دشمن یاد می کنند یعنی به دنبال کم کردن حساسیت ها نسبت به آن دشمن هستند؛ بعضی از آقایان می خواهد دعواها را در حد دعوای بین دو دولت که با مذاکره قابل حل باشد نشان دهند در صورتی که دعوای ما با آمریکا ایدئولوژیکی و مبنایی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار