یک کارشناس سیاسی:

دشمن به دنبال نفوذ در انتخابات مجلس است

یک کارشناس سیاسی بیان داشت: تنها روزنه ای که دشمن به جد روی آن تمرکز و نفوذ خواهد کرد انتخابات پیش رو است.
کد خبر: ۸۵۹۴۶۰۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، رجبعلی بازیاد درنشست هم اندیشی هادیان سیاسی سپاه و بسیج که به همت معاونت سیاسی سپاه تربت جام در حسینیه روحانی شهید حسین واعظی این ناحیه برگزار شد، با اشاره به آیه ۴۷سوره توبه «وَ فیکُمْ سَمَّاعُونَ لَهُمْ» و جریان نفوذ ی ها و نفوذ پذیران گفت: جنگ داخلی، جنگ خارجی (هشت سال دفاع مقدس)، جنگ نرم(شبیخون و ناتوی فرهنگی)، شکاف در حاکمیت، شکاف در توده مردم، تحریم های شکننده و جریان نفوذ در دوره های مختلف؛ هفت گامی است که آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی برداشته است.

وی با بررسی تاریخی سناریوی نفوذ تصریح کرد: پروژه نفوذِ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در دوره های مختلف با تخریب همراه بود که سریع ترین راه آن، تصمیم گیری در مجلس و تصمیم سازی در دولت از راه سیاسی بود.

این هادی سیاسی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که گاهی اوقات مشکلات فرهنگی خواب را از چشمانم می برد تأکید کرد: توجه ویژه و نگاه عمیق به مسائل فرهنگی، دینی و بصیرتی جامعه اسلامی، راه های نفوذ دشمن را کند می کند.

وی عوامل تأثیر گذار بر تحولات سیاسی آینده را؛ توافق هسته ای، معیشت مردم، نخبگان حوزه و دانشگاه، ماهواره و شبکه های اجتماعی دانست و خاطر نشان کرد: تنها روزنه ای که دشمن به جد روی آن تمرکز و نفوذ خواهد کرد انتخابات پیش رو است.

بازیاد با تأکید بر لزوم بصیرت افزایی وآگاه بخشی یاد آورشد: عوامل نفوذ دشمن در کشور؛ قدرت ، ثروت های نامشروع و عدم پاکدستی برخی مسئولان است.

گفتنی است؛ این نشست هم اندیشی با حضور هادیان سیاسی،مربیان عقیدتی و راهنمایان بصیرتی سپاه و بسیج در حسینیه روحانی شهید حسین واعظی ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام برگزارشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها