خبرهای داغ:
با هدف حفظ و انسجام بسيجيان برگزار شد؛

میدان تیر بسيجيان پایگاه های بسیج حوزه کارگری الغدیر شاهرود+ عكس

فرمانده حوزه بسیج کارگری الغدیر سپاه شاهرود با اشاره به برگزاری برنامه میدان تیر مدیران شرکت ها و کارخانجات و فرماندهان پایگاه های بسیج کارگری الغدیر اظهار کرد: برنامه میدان تیر با حضور 50 نفر از مدیران کارخانجات و شرکت های تولیدی و فرماندهان پایگاه های بسیج کارگری برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۴۶۶۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
حسن لطفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری برنامه میدان تیر مدیران شرکت ها و کارخانجات و فرماندهان پایگاه های بسیج کارگری الغدیر اظهار داشت: در این برنامه که در میدان تیر ارتش برگزار شد، ابتدا شرکت کنندگان با اصول تیراندازی صحیح آشنا شدند و در ادامه با سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی در فاصله 50 متر درازکش كردند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این برنامه با امتیاز دهی انجام شد هادی واحدیان از پایگاه بسیج فجر شرکت سیمان با نمره 100 بالاترین نمره را کسب كرد و سجاد قنبریان از پایگاه الغدیر شرکت قند و محمد بداغی و علی اکبر محمدی امتیاز 90 را کسب كردند.

فرمانده حوزه بسیج کارگری الغدیر سپاه شاهرود با بیان اینکه از نفرات برتر توسط شرکت ها و کارخانجاتشان تقدیر خواهد شد، اظهار کرد: این برنامه در راستای حفظ و انسجام بسیجیان و ایجاد آمادگی رزم در این عزیزان برگزار شد.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید

عكاس: علي عامري

ارسال نظرات
پر بیننده ها