خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان:

به کارگیری تجربیات پیشکسوتان در راستای توسعه ورزش همگانی

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین اظهار کرد: تجربیات پیشکسوتان استان قزوین در توسعه ورزش‌های همگانی به کار گرفته شود.
کد خبر: ۸۵۹۴۶۶۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از سایت اداره کل ورزش و جوانان محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان در دیدار با پیشکسوتان ورزشی و نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به ارتباط مستقیم ورزش با سلامتی مردم، و افزایش بیماری‌های قلبی – عروقی، ترویج فرهنگ ورزش صبحگاهی به ویژه ورزش همگانی بسیار مهم و موثر است.

وی افزود: روزانه 20 تا 30 دقیقه ورزش می‌تواند از ابتلا شهروندان به فشار خون، چربی، بیماری‌های قلبی و عروقی و در بسیاری از موارد به سرطان نیز جلوگیری کند، بنابراین باید در این حوزه ورود جدی پیدا کرده و از تمام ظرفیت‌ها برای ترویج فرهنگ ورزش روزانه و منظم استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه پیشکسوتان ورزشی می‌توانند در این زمینه نقش مهمی را ایفا کنند عنوان کرد: پیشکسوتان ورزش استان می‌توانند با به‌کارگیری تجربیات موفق خود در این حوزه ورود پیدا کرده و سایرین را به این امر مهم تشویق کنند.

مشهدی آقایی با اشاره به شکل‌گیری کمیته ورزش پیشکسوتان و همچنین تشکیل اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و فدراسیون‌های ورزشی باید نهایت تعامل را با این دو نهاد نوپا داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های نیروهای جوان و نخبه در هدایت کمیته پیشکسوتان و اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین نیز می‌تواند عاملی مهم در اجرای موفق برنامه‌های این دو نهاد باشد.

 

1006/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها