اولین دوره آموزشی جهت یابی بسیج برگزار می شود

اولین دوره آموزشی جهت یابی بسیج چهارشنبه 27 آبان در تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۹۴۷۳۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج، محمدرضا فارسیان مسئول آموزش ورزش بسیج  گفت: اولین دوره آموزشی جهت یابی بسیج با حضور نزدیک به 60 نفر از مسئولان هیئت های جهت یابی بسیج از 32 استان کشور روز چهارشنبه 27 آبان به مدت یک روز در مجمتع فرهنگی آموزشی شهید سعید سلیمانی برگزار می شود.

فارسیان با اشاره به حضور سردار یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی تصریح کرد: در این دوره آموزشی یک روزه، شرکت کنندگان با آخرین تحولات رشته جهت یابی به صورت عملی و تئوری آشنا خواهند شد و در پایان این دوره، گواهینامه رسمی اهدا می شود.

مسئول آموزش ورزش بسیج درباره هدف از برگزاری این دوره آموزشی خاطر نشان کرد: یکی از ارکان اساسی در استمرار نظام جمهوری اسلامی، داشتن آمادگی همیشگی برای مقابله با تهدیدات دشمنان است. بسیج هم به عنوان نهادی که حافظ نظام است برای بسیجیان دوره های مختلف آموزشی جهت حفظ توان رزمی و جسمانی آنها برگزار می کند.

وی افزود: در همین راستا اولین دوره آموزشی جهت یابی بسیج با تدریس مدرن ترین روش ها، جهت بسیجیان به خصوص اعضای گردان رزمی برگزار می شود تا آنها در آشنایی با این رشته، در مواقع حساس از این آموزش ها برای حفظ میهن اسلامی استفاده کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار