خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین:

3100 دانش آموز قزوینی به اردوهای راهیان نور جنوب اعزام شده اند

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی قزوین گفت: تا کنون 3100 نفر به اردوهای راهیان نور جنوب اعزام شده اند و پیش بینی می‌شود این آمار تا آخر سال به 7000 نفر برسد.
کد خبر: ۸۵۹۵۳۲۸
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

رضا اسفندیاری مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارتباط با اعزام دانش آموزان به اردو های راهیان نور جنوب عنوان کرد: تا به امروز سه هزار و 100 نفر از دانش آموزان قزوینی به اردوهای راهیان نور منطقه اعزام شده اند و پیش بینی می کنیم که تا پایان سال حدود 7000 نفر به این مناطق اعزام شوند.

مسئول سازمان بسیج سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین بیان کرد: هم اکنون 405 نفر از دانش آموزان دختر از ناحیه امام سجاد (ع) به سرزمین‌های نور اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به بازدید از یادمان‌های زیارتی اظهار کرد: یادمان هایی که مورد باز دید هستند شامل اروند رود، طلائیه، شلمچه و یادمان های سوسنگرد بازدید به عمل می آورند.

این مسئول با بیان اینکه جوانان و نوجانان بسیاری در میدان جنگ به صورت داوطلبانه حضور داشتند، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان حضور پرشوری در هشت سال جنگ تحمیلی داشتند که برای آسایش و امنیت نسل جدید جانفشانی کردند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین ادامه داد: برگزاری اردوهای راهیان نور برای دانش آموزان باعث  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود و راهی مناسب برای آشنایی با دلاوری‌های رزمندگان در حماسه دفاع مقدس می‌باشد.

 

1004/ت20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها