خبرهای داغ:
طی هفته بسیج ؛

چندین پروژه عمرانی و فرهنگی در کرمانشاه افتتاح می‌شود

مسئول مهندسی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته بسیج چندین پروژه عمرانی، ورزشی و فرهنگی با اعتباری بیش از پنج میلیارد تومان در استان افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۹۵۸۲۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
سرهنگ احمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، از افزایش ۱۱ هزار و ۷۷ مترمربعی زیرساخت های بسیج در سال جاری طی هفته بسیج در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: مجموعا پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف پروژه های عمرانی و فرهنگی شده است.

وی گفت: مراسم افتتاح نمادین پروژه های عمرانی و زیرساخت های فرهنگ و ورزشی بسیج روز دوشنبه هفته آینده با حضور مسئولان در شهرک بیستون برگزار خواهد شد.

مسئول مهندسی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از افتتاح کانون متخصصین در شهرستان گیلانغرب با اعتبار ۳۵۶ میلیون تومان در مساحت ۵۶۸ متر مربع در طول هفته بسیج خبر داد.

احمدی فر افزود: در هر شهرستان استان یک کانون متخصصین که ۶ واحد مقاومت را در بر می گیرد احداث می شود و امسال این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

به گفته وی افتتاح پروژه های عمرانی، ورزشی و فرهنگی توسط بسیج به منظور عمق بخشی به اقدامات بسیج در تمام نقاط کشور است.

مسئول مهندسی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال ۱۷ باب حوزه مقاومت بسیج با زیربنای چهار هزار و ۶۹ متر مربع با اعتبار سه میلیارد و ۹۸ میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

ارسال نظرات