خبرهای داغ:
نماينده مردم شاهرود در مجلس شوراي اسلامي:

هدف برپایی رزمایش ها مقابله با تهدیدات دشمنان است

نماينده مردم شاهرود در مجلس شوراي اسلامي گفت: برپایی رزمايش ها همواره نقش تعيين كننده و ارزنده اي در آمادگي هاي نظامي، مقابله با تهدیدات دشمنان و نمایش اقتدار انقلاب و نظام به جهانیان ايفا می کند.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۷۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
كاظم جلالي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان با محوریت رزمایش الی بیت المقدس 4 در منطقه عمومی قم اظهار داشت: نيروي بسيج يك نيروي برآمده از متن و بطن انقلاب اسلامي است و در اصل جزء رويش هاي انقلاب اسلامي است و دفاع و حراست و حفظ از هويت انقلاب اسلامي و اصل انقلاب و مرزهاي كشور را جزء وظیفه ذاتی خود می داند.

وی افزود: همواره بسيج و سپاه تمام توجه و تلاشش را انجام داده است تا آمادگي هاي روحي و آموزش هاي معنوي در وجودشان در راستای حراست از انقلاب داشته باشد و تلاش مي كند خود را مجهز به آخرين آموزش ها و تكنيك ها کند.

نماينده مردم شاهرود در مجلس شوراي اسلامي بیان داشت: برپایی رزمايش ها همواره نقش تعيين كننده و ارزنده اي در آمادگي هاي نظامي و نمایش اقتدار انقلاب و نظام به جهانیان ايفا می کند.

وی گفت: نيروهاي سپاهي و بسيجي با روحیه و تفکر ولايي و ارزشي در راستاي صيانت از انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي و مرزها آماده هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها