جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه باخرز در گفتگو با "بسیج":

بسیج، پایه های اصلی نظام اسلامی را مستحکم کرد

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه باخرز با بیان اینکه بسیج ضامن امنیت کشور است گفت: امام (ره) با فرمان تشکیل بسیج، پایه های اصلی نظام اسلامی را مستحکم کرد و باعث شد تا امروز انقلاب اسلامی با داشتن نیروی بسیج به یکی از قدرتمند ترین کشور منطقه تبدیل شود.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۰۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

سروان پاسدار حمید شهرکی در آستانه هفته بسیج در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: بصیرت افزایی، نشست های روشنگری، فرهنگی، ورزشی، حضور بر مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا و اعزام تیم های سیار پزشکی به روستا های محروم از جمله برنامه های این هفته است.

وی با اشاره به روز شمار هفته بسیج گفت: نخستین روز هفته بسیج با نام "بسیج، ولایت مداری و انتظار" نامگذاری شده است و محوری ترین برنامه این روز گردهمایی حلقه های صالحین در نماز جمعه شهرستان باخرز است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باخرز به سالگرد فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در تشکیل این نهاد انقلابی اشاره کرد و افزود: امام (ره) با فرمان تشکیل بسیج، پایه های اصلی نظام اسلامی را مستحکم کرد و باعث شد تا امروز انقلاب اسلامی با داشتن نیروی بسیج به یکی از قدرتمند ترین کشور منطقه تبدیل شود.

وی در ادامه گفت: بسیج ضامن امنیت کشور است و در شرایط فعلی جامعه جوانان بسیار بهتر از گذشته عمل کرده اند زیرا در گذشته شناسایی دشمن کارسختی نبود اما اکنون در جبهه نرم تشخیص دادن خوب از بد بسیار سخت شده است.

شهرکی خاطر نشان کرد: اگر بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس حضور نداشتند به انقلاب ما آسیب جدی وارد می شد، حال باید این هفته را ارج نهیم و معتقدم تقویت بسیج باعث تقویت بیشتر انقلاب و نظام خواهد شد.

وی در پایان گفت: امیدوارم در هفته بسیج امسال بتوانیم با اجرای برنامه های مناسب روحیه نشاط و امید و خودباوری و مقابله با سلطه و استکبار را در جامعه حاکم و اقتدار بسیجیان را به مردم دنیا نشان دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها