خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه گرمسار:

بسیج جامع ترین و کاملترین نهاد مردمی است

جانشین سپاه ناحیه گرمسار گفت: بسیج تنها نهادی است که در تمام عرصه‌ها اعم از فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، نظامی، علمی و ورزشی فعالیت دارد و در واقع، بسیج جامع‌ترین و کامل‌ترین نهاد مردمی است.
کد خبر: ۸۵۹۷۲۸۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، ایرج گلینی در جمع بسیجیان شهرستان گرمسار، با بیان اینکه بسیج جامع ترین و کامل ترین نهاد مردمی در سطح جوامع امروز است، اظهار داشت: بسیج تنها نهادی است که در تمامی عرصه ها اعم از فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، نظامی، علمی و ورزشی فعالیت دارد.

وی افزود: بسیج در چهار محور فرهنگی و تبلیغی،فعالیت های تربیتی، خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت ها،حفظ آمادگی رزمی و فعالیت های نظامی عمده ترین فعالیت های خود را نمایان می‌کند.

جانشین سپاه ناحیه گرمسار گفت: اگر بسیج در سال 1358 به فرمان امام خمینی(ره) شکل نمی‌گرفت امروز از این امنیت و آرامش خاطر بهره‌مند نخواهیم بود و مشکلات گریبان گیر ملت ایران می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج با ایجاد تفکر بسیجی استکبار را به چالش کشیده و همه استکبارگران را زیر سؤال برده است.

گلینی در ادامه با اشاره به برخی برنامه های اقشار بسیج در گرمسار به مناسبت هفته بسیج بیان کرد: بصیرت افزایی و مقابله با جنگ نرم دشمن و برگزاری حلقه صالحین با موضوعات و مسائل سیاسی روز از فعالیت های مهم و حیاتی هر روزه اقشار بسیج است که در راستای ترویج منویات رهبری به صورت مداوم و مستمر در همه پایگاه های بسیج شهرستان گرمسار در اولویت برنامه ها قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها