خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان خبر داد

برگزاری مجمع سالانه بسیج هنرمندان استان همدان در هفته بسیج

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری مجمع سالانه بسیج هنرمندان استان همدان در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۴۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳

رسول کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با تبریک هفته بسیج به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی در هفته بسیج در سطح سازمان و کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان ها برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه تیراندازی برای اعضاء شورای قشر هنرمندان استان و تجلیل از هنرمندان، پیشکسوتان و نخبگان هنری در طول هفته در شهرستان‌ها از جمله این برنامه‌ها است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان تصریح کرد: مجمع سالانه بسیج هنرمندان استان همدان نیز روز دوشنبه دوم آذر ماه در سالن کنفرانس امام رضا(ع) مجتمع شهید آوینی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برپایی مراسم عصر شعر و خاطره گرامیداشت شهدای مدافع حرم در روز چهارشنبه چهارم آذر ماه در کانون بسیج جوانان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

کرمی یادآور شد: اجرای نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی و نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری در طول هفته بسیج در محل کانون‌های بسیج هنرمندان از دیگر برنامه‌های اجرایی بسیج هنرمندان در این هفته به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر تکریم خانواده شهدا خاطرنشان کرد: سرکشی و دیدار با خانواده شهدای هنرمند توسط بسیج هنرمندان شهرستان ها نیز در طول هفته بسیج برگزر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات