خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون فرهنگی _ ورزشی شهرداری قزوین خواستار شد؛

تدوین آئین نامه جذب سرمایه گذار برای اجرای پروژه عمرانی ،فرهنگی

شهردار استان قزوین آئین نامه و یا شیوه نامه ای به منظور اجرای پروژه های عمرانی _ فرهنگی به مجموعه خود ابلاغ نماید تا با یک سیاست و تشکیل جلسات خاص شاهد ورود سرمایه گذار بخش خصوصی در این زمینه ها باشیم.
کد خبر: ۸۵۹۷۸۰۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ حسین صلح جو با اشاره به برگزاری جلسه اخیر کمیسیون فرهنگی که با موضوع بررسی میزان پیشرفت پروژه های عمرانی _ فرهنگی شهر برقرار شد، اظهارداشت: اقدامات تملک زمین و احداث فرهنگسرای شهید بابایی در خیابان سعدی انجام شده و همچنین به منظور تأمین فضای پارکینگ محله عبیدزاکان و موزه مردم شناسی قجر تلاشها برای تملک قطعه زمینی در خیابان عبیدزاکان و احداث پارکینگ ادامه دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال با ارسال لایحه ای از سوی شهردار به شورا که این موارد در آن گنجانده شده موضوع احداث پارکینگ عبیدزاکان را ضمن تصویب شورای اسلامی شهر به نتیجه برسانیم.

صلح جو با اعلام این خبر که مکان یابی برای ساخت موزه اسباب بازی، رصدخانه و بوستان ترافیک در حال انجام است، گفت: در حال گذر از مشکلات مربوط به احداث فرهنگسرای امام خمینی (ره) هستیم، به طوریکه با انعقاد تفاهم نامه با مجریان جدید، تا پایان سال تصمیمات لازم به منظور ادامه احداث پروژه اخذ می شود.

این عضو شورا یادآورشد: بزودی شاهد شروع به کار عملیاتی خانه های فرهنگ رز و سنجیده که کلنگ احداث آنها بر زمین خورده، هستیم و همچنین در منطقه کمتر توسعه یافته خیابان مجاهد، منزلی در کنار مسجد امام علی (ع) تملک شده است که واگذاری آن به منظور تبدیل به مرکز فرهنگی و دینی صورت پذیرفته است.

وی افزود: انشاء ا... با نهایی شدن طرح زمین چمن مصنوعی شهرک مینودر، تا پایان سال شاهد عملیاتی شدن این پروژه ورزشی در این منطقه از شهر خواهیم بود و در کنار این تکمیل زمین ورزشی چوبیندر در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار دارد و الحمدلله شاهد تغییر در این فضا نسبت به سال گذشته بودیم که لازم است با توجه شهردار محترم شاهد اتمام آن به مرور زمان باشیم.

صلح جو خاطرنشان کرد: اگرچه با مدیریت سازمان فرهنگی _ ورزشی 20 مجموعه فرهنگی در نقاط مختلف شهر در حال احداث می باشد و احداث چند نمازخانه روباز فصلی در بوستان باراجین نیز در دستور این سازمان قرار دارد، با توجه به فرارسیدن فصل سرما، زمان بهره برداری از این نمازخانه ها در فصل مناسب از سال آتی صورت بگیرد مناسبتر خواهد بود.

وی در خاتمه گفت: از معاونت سرمایه گذاری شهرداری نیز می خواهیم یا ایجاد شرایط مناسب و همراهی با سرمایه گذار بخش خصوصی در زمینه اجرای پروژه های فرهنگی و هنری اقدامات قابل توجهی داشته باشند.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها