خبرهای داغ:

قهرمانان تکواندی منطقه شمالشرق تجلیل شدند

رییس هیئت تکواندوی شهرستان شاهرود با اهدای احکام قهرمانی از ورزشکاران این رشته در منطقه شمالشرق، تقدیر و تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۵۹۸۱۱۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ در ابتداي اين مراسم و پس از رژه ورزشکاران منطقه شمالشرق، احترام به پرچم، احترام به والدين و احترام به استاد، مسئول روابط عمومی منطقه ضمن خوشامد گويي گفت: با عنایت به موفقیت‌های بدست آمده توسط ملی پوشان کشورمان در ورزش تکواندو، به جرات می‌توانیم بگوییم که این ورزش راهی برای اشاعه جوانمردي، انصاف، عدالت، تواضع، صداقت، اخلاق ورزشي و خدمت به كشور و جامعه است.

سیدوحید سیدموسوی با اشاره به احادیثی از ائمه اطهار در رابطه با اهمیت و جایگاه ورزش؛ تقدیر از تکواندوکاران نوجوان این منطقه را اقدامی لازم دانست و تصریح کرد: با وجود همه مشکلات و کمبودها، ورزشکاران این منطقه با همت و غیرت مثال زدنی، عناوین برتر ورزشی میادین مختلف را کسب می‌نمایند که درخور تقدیر و تجلیل است.

مسئول ورزش منطقه شمالشرق نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه تکواندوکاران این منطقه در مسابقات انتخابی شهرستان شاهرود و استان سمنان، قدرتمندانه حضور یافته و موفق به کسب عناوین اول تا سوم شده‌اند؛ تصریح کرد: اميدوارم روزي برسد كه در هرخانواده ايراني، يك تكواندوكار داشته باشیم.

محسن طاهری با اشاره به خلاصه‌ای از عملکرد خود؛ ادامه داد: در شش ماهه اول امسال 356 ورزشکار به مسابقات مختلف اعزام نموده‌ایم که از این تعداد 207 نفر از ورزشکاران در قالب 23 تیم به مسابقات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در اصفهان و اراک اعزام شده‌اند.

وی کمک به رشد و شکوفایی ابعاد معنوی، جسمانی، عاطفی، عقلانی و اجتماعی کارکنان و خانواده‌های آنها از طریق پرداختن به فعالیت‌های ورزشی مفرح را جزء ماموریت‌های امور ورزش صنعت نفت دانست و گفت: فرزندان ذکور این منطقه در قالب 5 تیم به مسابقات والیبال، بسکتبال، شطرنج، شنا، تنیس روی میز و بانوان این منطقه در قالب 9 تیم والیبال، شطرنج، تیراندازی، شنا(18و زیر 18 سال)، تنیس روی میز (26 و بالای 26 سال)، شنا(26 و بالای 26 سال)، آمادگی جسمانی، بدمینتون(زیر 18 و بالای 26سال) و یک تیم کوهنوردی در مسابقات کرمانشاه، اراک و اصفهان شرکت کردند.

وی با اشاره به شرکت 12 نفر از فرزندان دختر این منطقه در قالب دو تیم شش نفری در مسابقات پالایش و پخش(ساری) و وزارت نفت(توسکا) گفت: 9 نفر از فرزندان ذکور همکاران این منطقه نیز در مسابقات پالایش و پخش(اراک) شرکت داشتند.

به گفته وی در ایام ماه مبارک رمضان امسال نیز 60 نفر از همکاران مرکز منطقه در مسابقات والیبال و فوتسال جام رمضان شرکت نموده که به تیم‌های اول تا سوم این مسابقات هدایای ارزنده‌ای اهدا شد.

طاهری برگزاری یک گلگشت خانوادگی به تعداد 63 نفر در حسین آباد کالپوش را یکی دیگر از اقدامات این واحد در نیمه اول امسال دانست و تصریح کرد: 14 کوهنورد این منطقه شامل کارکنان و فرزندان ذکور نیز در همین ایام به قله آق‌امام آزادشهر صعود نموده‌اند.

به گفته وی؛ دو نفر از جانبازان منطقه شمالشرق نیز با حضور در صعود دسته جمعه به قله سلطان تبریز، برای این منطقه افتخار آفرینی کردند.

شایان ذکر است که در پایان این مراسم رئیس هیئت تکواندوی شهرستان شاهرود در کنار معاونین فنی و عملیات و مسئولین روابط عمومی، ورزش و امور مالی منطقه شمالشرق، با اهداي جوايز و احکام قهرمانی از مدال آوران تکواندوی این منطقه و تلاش‌های سرمربي و مربيان تيم تقدیر نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها