خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان:

خدمت به مردم محروم از برنامه های مهم بسیج جامعه پزشکی است

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان گفت: ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی رایگان به مردم مناطق محروم و کم برخوردار از امکانات از برنامه های مهم و کلیدی سازمان بسیج جامعه پزشکی است.
کد خبر: ۸۵۹۸۲۲۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲
سکینه مهرابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان در خصوص اعزام دومین تیم تک تخصصی بسیج جامعه پزشکی در قالب تیم تخصصی و فوق تخصصی اطفال به منطقه محروم فولاد محله اظهار داشت: این تیم در مدت سه روز در محل درمانگاه «شهید سیدحسین موسوی فولادی» مستقر است با اعزام پزشکان متخصص و فوق متخصص اطفال به ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی در سه بخش تنفسی، خون، قلب و بیماری های گوارشی خواهد پرداخت.

وی با اشاره به استقرار این تیم پزشکی از یکم تا سوم آذرماه در منطقه فولادمحله خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در مدت سه روز استقرار این تیم هر روز سه متخصص اطفال در مرکز بهداشت روستای فولاد محله حضور خواهند داشت و علاوه بر بخش ویژه اطفال، مراجعه کنندگان از نظر جراحی های سرپایی توسط پزشک متخصص معاینه و جراحی مورد نیاز انجام می شوند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان، اعزام پزشکان متخصص و استقرار درمانگاه و بیمارستان های تخصصی در مناطق محروم را یکی از برنامه های مهم و کلیدی سازمان بسیج جامعه پزشکی دانست و افزود: مجری اعزام تیم پزشکی کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان امیرالمؤمنین به سرپرستی شمس الله نوری پور است.

مهرابی گفت: در سال 92 یک تیم تک تخصصی به روستاهای افتر و اروانه اعزام شدند که بر بیماری های زنان متمرکز بود و امسال بر اساس بررسی ها و غربالگری صورت گرفته تصمیم بر آن شد که در منطقه فولادمحله تیم اعزامی ویژه اطفال به ارائه خدمات رایگان پزشکی بپردازد.

وی با اشاره به اینکه اعزام تیم های تک تخصصی از سال 92 در دستور کار سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: تا کنون دو تیم تک تخصصی در شاهرود در منطقه گل ابریشم و دو تیم در سمنان در مناطق روستاهای افتر و فولادمحله اعزام شده اند و قرار است چهارمین بیمارستان صحرایی به مناسبت ایام الله دهه فجر در یکی از مناطق محروم استان پس از شناسایی برپا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها