خبرهای داغ:
بخشدار کوهین:

تبعیت از امر ولی فقیه از شاخصه‌های بارز بسیجیان

بخشدار کوهین گفت: یکی از برجسته ترین شاخصه‌های بسیجی این است که گوش به فرمان رهبری باشد
کد خبر: ۸۵۹۹۷۰۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، صادق قندی بخش دار کوهین در مراسم گرامیداشت هفته بسیج روستای آرشت با تبریک هفته بسیج عنوان کرد: تفکر بسیجی موجب سعادت نسل جوان و آینده می باشد و اگر در در زمان انقلاب امام خمینی(ره) این تفکر ناب اسلامی را بیان نموده ما نتایج سازنده آن را در زندگی و حیات جمهوری اسلامی می بینیم.

 وی خاطر نشان کرد: ما به عنوان کشور اسلامی باید الگوی برجسته تفکر بسیجی در جهان باشیم و یکی از برجسته ترین شاخص بسیجی این است که گوش به فرمان رهبری باشد.

قندی افزود: هفته بسیج یعنی واخوانی و باز خوانی این ایده، که باید در این راستا تلاش خود را بکنیم.

بخشدار کوهین ابراز کرد: امروز در جهان اسلامی یکی از نقاط آسیب پذیر که دشمنان فکر می کنند به ما ضربه بزنند، ضربه پذیری از سوی اقتصاد است، ما در طول 35 سال گذشته پیشرفت های خیره کننده در زمینه های علمی، نظامی و .... داشته ایم اما در زمینه اقتصاد کمی آسیب پذیر هستیم.

 وی تأکید کرد: بسیج و بسیجیان می توانند در زمینه اقتصاد فعالیت های زیادی انجام بدهد و تا کنون هم بسیج سازندگی در این عرصه فعالیت خودش را داشته است و با ایجاد زمینه شغلی برای جوانان از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

قندی با اشاره به حضور جوانان در عرصه اقتصاد و ایجاد شغل خاطر نشان کرد: جوانان می توانند وارد میدان شوند و بیکاری را ریشه کن کنند و امروز دشمنان از هر کاری برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران کوتاهی نمی کنند پس ما هم نباید بیکار بنشیینم.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها