افتتاح دو پایگاه مقاومت بسیج اداری در شهرستان خلیل آباد

طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه خلیل آباد، فرماندار خلیل آباد، امام جمعه و برخی از مسئولین شهرستان، دو پایگاه مقاومت بسیج ادارات در منابع طبیعی شهرستان و امور آبفای شهری خلیل آباد افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۹۹۸۵۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محسن یوسفی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات در حاشیه افتتاح این پایگاه ها اظهار داشت: با توجه به استقبال کارمندان ادارات منابع طبیعی و امور آبفای شهری در شهرستان خلیل آباد برای تشکیل پایگاه و عضویت در بسیج، ۲ پایگاه مقاومت بسیج در ادارات منابع طبیعی و امور آبفای شهری با حضور مسئولین افتتاح شد.

وی در ادامه گفت: امیدواریم با توجه به اینکه زمان زیادی از افتتاح حوزه مقاومت بسیج اداری در شهرستان خلیل آباد نمی گذرد ، بسیج ادارت در شهرستان به خوبی به فعالیّت خود ادامه داده و بتوانیم برای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری گام های مثبتی را برداریم.

یوسفی در خاتمه به اهداف حوزه بسیج اداری اشاره کرد و خاطر نشان کرد: با افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج ادارات امیدواریم که بتوانیم باعث تحقق شعار سال ” همدلی ، همزبانی دولت و ملت ” بشویم و آن روحیه بسیجی را در ادارات شهرستان شکوفاتر کنیم.

پایگاه مقاومت شهید نجفی در اداره منابع طبیعی و پایگاه مقاومت بسیج شهید میثمی در اداره امور آبفای شهری خلیل آباد افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها