خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع)قزوین:

ملت ایران با بصیرت در برابر دشمنان ایستادگی می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع)قزوین اظهار کرد: شمنان سرمایه گذاری های زیادی صرف کرده‌اند تا به ملت ایران ضربه بزنند و ایران با بصیرت در مقابل آنان ایستادگی می‌کند.
کد خبر: ۸۵۹۹۹۶۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) استان قزوین در جمع بسیجیان حوزه شهید پرویز اظهار کرد: امروزه به برکت ایستادگی و بصیرت امام خامنه‌ای انقلاب اسلامی از یک دژ مستحکم برخوردار شده است، که از بیرون راه نفوذ ندارد.

وی بیان کرد: برای از بین بردن این دژ و قلعه مستحکم دشمنان سرمایه گذاری های زیادی صرف کرده ،چرا که سیلی محکمی از ملت شهید پرور جمهوری اسلامی ایران خورده است و در این سال‌ها تلاش کرده تا بتواند به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کند که ملت ایران با بصیرت در مقابل آنان ایستادگی می‌کند.

 کاظمی با اشاره به نقش موثر بسیجیان در آگاهی دهی ملت عنوان کرد: نقش تاریخ ساز شما بسیجیان همانند نقش رزمندگان سال‌ها جنگ است که آگاهی و بصیرت در شرایط لازم پاسداری از سنگر و ارزشهای نظام و اسلام است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین تصریح کرد: از جمله ویژگی‌های دفاع مقدس دشمن شناسی و زمان شناسی رزمندگان اسلام می‌باشد.

کاظمی در پایان یاداور شد: امروزه باید از امام شهدا و شهداء و ائمه معصومین (ع) و همه آنهایی که سخت ترین شرایط را تحمل کردند ،با انها عهد ببندیم و تا پای جان به عهد خود استوار باشیم.

1008/پ10/ب 

ارسال نظرات
پر بیننده ها