با حضور 10 هزار بسیجی؛

همایش بزرگ "شکوه مقاومت" در قوچان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه قوچان از برگزاری همایش بزرگ "شکوه مقاومت" فردا با حضور 10 هزار بسیجی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۹۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶

سرهنگ پاسدار علی اصغر صوفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: همایش شکوه ایستادگی با حضور ۱۰ هزار نفر از بسیجیان در هفته بسیج در قوچان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به گسترش تفکر بسیجی در میان ملت های منطقه ادامه داد: تفکر بسیجی به فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی گسترش یافته است و پیروزی های اخیر مردم مظلوم و مقاوم سوریه و عراق نیز ریشه در تفکر بسیجی دارد.

وی تصریح کرد: بسیج در تمام عرصه ها حافظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هست و در هر کجا و در هر زمانی که نیاز باشد بسیج در صحنه حضور خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان تاکید کرد: بسیج می بایست در تمام عرصه ها به ویژه حوزه هایی همچون اقتصاد مقاومتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آن نیاز دارد حضور سازنده و مفیدی داشته باشد.

سرهنگ صوفی در ادامه با اشاره به نقش مردم در حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران از بطن مردم و متکی به مردم است و در طی چند دهه اخیر نیز، مردم ولایتمدار ایران نشان داده اند که همیشه برای دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی در صحنه حضور دارد.

وی در پایان تاکید کرد: همایش عظیم شکوه ایستادگی با حضور ۱۰ هزار نفر از بسیجیان، فردا ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه از میدان امام خمینی (ره) آغاز خواهد شد و بسیجیان با شعارهای حماسی به سوی مصلای قبا حرکت خواهند کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها