فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باخرز:

بسیج برای مقابله با تهاجم فرهنگی آماده و گوش به فرمان رهبر بزرگوارمان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باخرز بیان داشت: بسیج برای مقابله با تهاجم فرهنگی آماده و گوش به فرمان رهبر بزرگوارمان است.
کد خبر: ۸۶۰۰۹۴۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

سرهنگ پاسدار اسماعیل جامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزای بسیج در خراسان رضوی گفت: دشمنان اسلام به فکر تغییر باورها و آرمان های ما و تبدیل ارزش ها به ضدارزش هستند.

وی ادامه داد: آنها با این خیال این که می توانند با نفوذ در فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامیمان به خیال واهی خود برسند تمام تلاش خود را می کند تا بتوانند در فرهنگمان نفوذ کنند که با وجود بسیجیان و فرهنگ بسیجی که در کشور ما وجود دارد هیچ گاه به خواسته خود نخواهند رسید.

وی ابراز داشت: بسیج و بسیجی در مقابل هر گونه توطئه ایستاده است؛ اگر در زمان دفاع مقدس تهاجم دشمن نظامی بود بسیج در خط مقدم مبارزه بود و در زمان حال تهاجم دشمن فرهنگیست. بسیج برای مقابله با تهاجم فرهنگی آماده و گوش به فرمان رهبر بزرگوارمان است و نشانه آن  حضور همیشگی بسیجیان در مراسمات بسیج می باشد.

جامی در پایان اظهار داشت: در هفته پر برکت بسیج در تمام برنامه های که مجموعه ناحیه باخرز پیش بینی کرده بودیم بسیجیان شهرستان باخرز حضور بسیار خوبی داشتند و برای نمونه می توان به برنامه شکوه مقاومت اشاره کرد که ما شاهد حضور چند صد نفری بسیجیان شهرستان یودیم و بسیجیان در این مراسم تجدید بیعت با ولایت کردند و به استکبار جهانی نشان دادند که فرهنگ بسیج و شهادت تا ابد در دل ایرانیان مستحکم باقی خواهد ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها