جانشین فرمانده سپاه آبیک عنوان کرد:

آمادگی همه‌جانبه بسیج در راستای بقای انقلاب اسلامی

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام صادق (ع) شهرستان آبیک گفت: امروز بسیج آمادگی همه جانبه برای انجام کارها و اقدامات بزرگ در راستای بقای انقلاب اسلامی را دارد.
کد خبر: ۸۶۰۱۲۸۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، شریف شهبازی در نشست مسئولان و کارکنان سپاه آبیک که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: بسیجیان امروز با حضور باشکوه خود در همایش‌های مختلف مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان می‌کوبند.

وی با اشاره به تشکیل بسیج در پنج آذر به فرمان امام خمینی (ره) افزود: امام راحل با دوراندیشی و آینده‌نگری نهال بسیج را غرس کرد که امروز پس از 36 سال شاهد به بار نشستن آثار و برکات آن در نظام اسلامی هستیم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام صادق (ع) شهرستان آبیک بیان کرد: نهاد بسیج با خون پاک جوانان آبیاری شده و ثمرات بسیاری را برای انقلاب اسلامی به همراه داشته است.

شهبازی خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دلیل کارآیی بسیج در عرصه‌ها و زمینه‌های مختلف و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی عصبانی و به شدت خشمگین است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام صادق (ع) شهرستان آبیک عنوان کرد: امروز بسیج آمادگی همه جانبه برای انجام کارها و اقدامات بزرگ در راستای بقای انقلاب اسلامی را دارد.

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار