خبرهای داغ:
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش قزوین:

آموزش همگانی در دستور کار مدیران مدارس استان قزوین قرار بگیرد

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: آموزش‌های اولیه و همگانی نخستین وظیفه مدیران و معلمان مدارس است که این امر باید در اولویت کاری آنها قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۶۰۲۳۵۶
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، صدیقه مهدوی حسینی در جلسه هم‌‌اندیشی برنامه‌های سوادآموزی که در سالن جلسات آموزش و پرورش استان قزوین با حضور باقرزاده معاون وزیر  رییس سازمان سوادآموزی کشور برگزار شد، اظهار داشت: آموزش‌های اولیه و همگانی نخستین وظیفه مدیران و معلمان مدارس بوده که این امر باید در اولویت کاری آنها قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه معاونت سوادآموزی فعالیت‌های مطلوبی انجام داده است، بیان کرد: از جمله فعالیت‌های نهضت سوادآموزی قزوین می‌توان به تدوین برنامه‌های یک ساله، چهار ساله و ده‌ ساله در حوزه‌های مختلف اشاره کرد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: سوادآموزی بر پایه نهادهای مردمی استوار بوده و اثرگذاری آن هم تنها با مشارکت و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و مردم به ثمر می‌نشیند.

مهدوی حسینی با بیان این مطلب که معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش قزوین مجری برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی شده است، گفت: مسابقات نماهنگ، فیلم کوتاه، کاریکاتور، پوستر و سایر مسابقات فرهنگی از جمله‌ برنامه‌هایی بوده که معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش قزوین مجری آن بوده است.

وی تصریح کرد: تمامی مدیران و مسئولان آموزش و پرورش در مناطق مختلف در تلاش هستند تا سیاست‌های وزارت‌ آموزش و پرورش را به خوبی اجرا و مشکلات و مسائل پیش‌رو را شناسایی و برطرف کنند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: در زمینه جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس باید اقدامات لازم انجام شده و آموزش‌های اولیه به اولیای دانش‌آموزان مدنظر قرار بگیرد.

1006/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها