خبرهای داغ:

فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) اداره تامین اجتماعی شاهرود معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) بسیج کارمندی الحدید اداره تامین اجتماعی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۲۶۱۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) حوزه بسیج کارمندی الحدید سپاه شاهرود در سالن اجتماعات اداره تامین اجتماعی با حضور مسئولین اداره تامین اجتماعی و حوزه بسیج کارمندی الحدید سپاه شاهرود برگزار شد.

در این مراسم فرمانده حوزه بسیج کارمندی الحدید شاهرود در سخنانی با گرامیداشت ایام اربعین سالار شهیدان با اشاره به کمک بسیجیان ادارات به مراسم اربعین حسینی در کربلای معلا اظهار کرد: در راستای کمک به کاروان های زائران اربعین حسینی بیش از 12میلیون ریال توسط بسیجیان حوزه اداری الحدید کمک شده که حساب واریز شده است.

علی احمدی افزود: حرکت عظیم پیاده روی اربعین حسینی نشان از عشق جهان اسلام و حتی سایر ادیان الهی به امام حسین(ع) و مکتب و راه او دارد و این حرکت عظیم مردمی و خودجوش هر روز پرشورتر از گذشته برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: بسیج همگانگی و خودجوش مردم برای زیارت اربعین سالار شهیدان نشان از عظمت مکتب حسینی و توجه دادن همگان به امام حسین(ع) و مکتب او دارد که بعد از گذشته بیش از 1400 سال از آن واقعه همچنان پویا و زنده است.

احمدی با بیان اینکه باید از این حرکت عظیم فرهنگی به نحوه شایسته بهره برداری نمود گفت: پیاده روی اربعین نشان می دهد که شیعه و تفکر و مکتب او زنده و پویاست و این مکتب یعنی عشق و ارادت به آستان جانان و پیروی از ارزش های الهی و مبارزه با استکبار و ظلم و تعدی به بشریت و مظلومان است.

فرمانده حوزه الحدید شاهرود با اشاره به تفکر بسیجی که برگرفته از اسلام و مکتب عاشوراست افزود: تفکر بسیجی که امام بنا نهاد برگرفته از عاشوراست و امروز ما این تفکر را در جهان اسلام و حتی خارج از آن شاهد هستیم و باید این تفکر را حفظ و گسترش دهیم و جلوی نفوذ دشمن را در نفوذ به ارزش ها و آرمان ها سد کنیم.

در این جلسه رئیس اداره تامین اجتماعی شاهرود نیز در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و ایام اربعین حسینی با بیان اینکه حفظ ارزش ها وظیفه همگانی است گفت: امام با تاسیس بسیج این حفظ و حراست را نهادینه و تشکیلاتی نمود و در بطن جامعه و از خود مردم این نهاد را تشکل داد و همه کسانی که درد انقلاب و نظام و دین دارند بسیجی و انتشار دهند این تفکر در جامعه هستند.

در این جلسه از زحمات فرمانده پیشین پایگاه غلامرضایی تقدیر و هاشمی به عنوان فرمانده جدید پایگاه بنی اکرم(ص) اداره تامین اجتماعی معرفی و حکم مسئولیت خود را دریافت نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها