خبرهای داغ:
در راستای ترویج فرهنگ وقف

ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان تشکیل شد

ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان به‌منظور ترویج بیش از پیش فرهنگ وقف در این استان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۶۰۳۲۹۸
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان به دنبال تبیین هر چه بهتر کارکردهای وقف در بخش‌های مختلف و توجه دادن عموم مردم به این سنت حسنه اسلامی و دینی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی ادامه داد: ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان می‌کوشد تا با بهره‌گیری از نظرات صاحب‌نظران عرصه خبر و رسانه، متخصصان حوزه وقف و مسئولان و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی در کنار مدیران اداره کل اوقاف و امور خیریه در سراسر استان سمنان، عموم مردم را به سمت وقف‌های جدید سوق دهد.

وی تصریح کرد: مشارکت رسانه‌ها در ترویج فرهنگ وقف امر مهمی است که می‌تواند اثرات و نتایج خوبی در گسترش این سنت حسنه داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه در چند سال اخیر با فعالیت‌های گسترده رسانه‌های این استان به خوبی توانسته‌ایم در ترویج فرهنگ وقف بین آحاد افراد جامعه به خصوص خیران نیک‌اندیش گام برداریم، گفت: رسانه‌های استان سمنان همواره کمک‌حال اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان بوده‌اند و با تشکیل ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان سعی خواهد شد این فعالیت‌ها در فرایندی نظام‌مندتر انجام شود.

واحدی با تأکید بر لزوم همراهی همه متخصصان رسانه و حوزه اطلاع‌رسانی، کارشناسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارشناسان و کارکنان ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها در سراسر استان سمنان با این ستاد اظهار داشت: در صورتی که بتوانیم نیروهای علاقه‌مند و فعال را بیش از گذشته پای‌کار آورده و در ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان از آن‌ها بهره‌گیری کنیم، بدون تردید روز به روز بر آگاهی مردم نسبت به اهمیت و جایگاه وقف نیز افزوده خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها