خبرهای داغ:
پیش از ظهر امروز صورت گرفت:

دیدار از خانواده شهید صمد رجبعلی در روستای آقا بابا

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین، بخشدار کوهین و جمعی از بسیجیان این بخش از خانواده شهید صمد رجبعلی در روستای آقا بابا دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۰۳۶۰۹
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، پیش از ظهر امروز  فرمانده حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین، بخشدار کوهین و جمعی از بسیجیان این بخش از خانواده شهید صمد رجبعلی در روستای آقا بابا دیدار کردند.

سعید عبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین در حاشیه دیدار از این خانواده شهید با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در تعالیم اسلامی بیان کرد: آیات شریفه قرآن و روایات اهل بیت علیهم السلام توصیه بسیاری به این واجب الهی کرده‌اند تا آنجا که امیرالمؤمنین علیه السلام فرمودند «و ما اعمال البرّ کلها و الجهاد فی سبیل الله عند الأمر بالمعروف و النهی عن المنکر الا کنفثة فی بحر لجی»، همه کارهای خیر و جهاد در راه خدا در مقابل امر به معروف و نهی از منکر مانند آب دهان است در برابر اقیانوسی عمیق.

وی شهادت در راه خدا را بالاترین درجه انسان دانست و خطاب به مادر شهید رجبعلی گفت: حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می‌فرماید هیچ عملی بالاتر از این نیست که انسان در راه خداوند متعال به مقام شهادت برسد.

عبادی ادامه داد: شما مادر عزیز هم بدانید که هیچ مقامی بالاتر از این نیست که انسان در راه دفاع از میهن به مقام شهادت نائل بشود، این مقام افتخاری برای خانواده و فرزندان و اعقاب شما است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین با بیان اینکه از بین رفتن ریشه گناهان در جامعه، نیاز به امر به معروف و نهی از منکر همگانی دارد افزود: اگر همه مردم و مسئولان به این وظیفه شرعی عمل کنند، اتفاقات ناگواری مانند آنچه پیش آمده رخ نمی‌دهد و کسانی که در این امر کوتاهی می‌کنند پیش خداوند متعال، گرفتارند و مسئولیت دارند.

گفتنی است: در پایان این دیدار هدیه به رسم تقدیر و تشکر به این خانواده عزیز اهداء شد.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها