مجری برنامه "متن،حاشیه" شبکه سه در گفتگو با بسیج:

جشنواره سرزمین نور در امتداد راهیان نور است

مجری برگزیده برنامه های راهیان نور در نورورز93 با بیان اینکه جشنواره سرزمین نور در امتداد راهیان نور قرار داد، این جشنواره را راهی برای تداوم ارتباط میان زائر با راهیان نور دانست.
کد خبر: ۸۶۰۳۷۰۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

وحید ایمانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: وجود جشنواره ای همچون جشنواره سرزمین نور که زائران راهیان نور آثار ادبی و هنری خودشان را به آن ارسال می کنند باعث می شود که حس و حال معنوی این سفر در آنها تقویت شود و حتی بعد از پایان سفر راهیان نور هم نسبت به آن حس عاطفی داشته باشند.

جشنواره سرزمین نور در امتداد راهیان نور است

وی ادامه داد: خلق یک اثر ادبی و هنری در حوزه دفاع مقدس توسط زائر راهیان نور باعث می شود که او علاقه اش نسبت به اردوهای راهیان نور چندین برابر شود.


ایمانی تصریح کرد: شرکت کنندگان جشنواره وقتی اثری را به جشنواره ارسال می کنند تا زمان برگزاری اختتامیه آن، پیگیر اثر خودشان هستند و قطعا تلاش خواهند کرد که در دوره بعدی جشنواره با اثر بهتری شرکت کنند.

مجری برنامه متن حاشیه شبکه سوم سیما خاطر نشان کرد: دفاع مقدس متعلق به گروه خاص نیست و پیروز واقعی جنگ تحمیلی مردمند و دلیل اصلی پیروزی دفاع مقدس حضور مردم است.

 
وی افزود: رسانه ملی سعی می کند که در بسیاری از عرصه های دفاع مقدس خوب بدرخشد و در ایام نوروز شاهد هستیم که با فرستادن گروه های واحد سیار، حضور مردم در سرزمین های نور را فیلمبرداری و از تلویزیون پخش می کنند.


ایمانی تاکید کرد: يکي از وظيفه هاي رسانه ملي انتقال ارزش هاست و در اين برنامه ارزش هاي انقلاب به نسل هاي چهارم و پنجم که دوران دفاع مقدس را نديده و آن را حس نکرده اند منتقل مي شود.

 
وی خاطر نشان کرد: در ویژه برنامه های راهیان نور نوروزی با کساني که دوراني از زندگي خود را در جبهه گذرانده اند گفتگوهايي انجام مي شود و آنها به سوالاتي که براي نسل هاي جوان تر مطرح است پاسخ مي دهند.



گفتنی است برنامه "متن،حاشیه" شنبه شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود.



ارسال نظرات