خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در تيپ 12 قائم(عج):

چراغ هدايت اهل بيت (ع) خاموش شدني نيست

مسئول نمايندگي ولي فقيه در تيپ 12 قائم(عج) گفت:‌دشمنان بدانند چراغ هدايت اهل بيت(ع) هرگز خاموش نخواهد شد.
کد خبر: ۸۶۰۴۰۱۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمين سيدابوالفضل راسخي در نشست اخلاقي كه در حسينيه امام خميني (ره)‌ تيپ 12 قائم(عج) برگزار شد، با اشاره به قیام امام حسین (ع) اظهار داشت: سالهاست که از حادثه کربلا می گذرد و دشمنان اسلام و اهل بیت از همان زمان تاکنون از هر طریق ممکن برای خاموش کردن چراغ هدایت اهل بیت در تلاشند.

وي افزود: هر سال بیشتر از سال قبل عاشقان ولایت پر شور تر پای در راه حسین (ع) می نهند و این است قدرت راستی و درستی و دور نیست زمانی که منتقم خون حسین بیاید و دلهای شکسته مسلمانان و مستضعفان عالم را مرهمی ابدی گذارد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در تيپ 12 قائم(عج)با اشاره به مصائبي كه بر اهل بيت(ع) بعد از عاشورا گذشت، اظهار داشت: با توجه و تعمق در چگونگي برخورد يزيديان با خانواده پيامبر اكرم(س) به شدت كينه آنها به اهل بيت پي مي بريم و البته به اين نكته مهم كه عليرغم تلاش دشمنان براي خاموش كردن نور الهي اين نور هربار توسط حجتي از سوي خدا به مردم ارزاني داشته مي شود.مسئول نمايندگي ولي فقيه در تيپ 12 قائم(عج) 

 راسخي در بخش ديگري از سخنانشان اهل بيت را بهترين الگوي عملي براي ما خواند و افزود: بي شك تلاش حضرت علي ابن الحسين و حضرت زينب(س) براي زنده نگه داشتن هويت اصلي اسلام ناب، بايد بهترين نشانه براي حركت انساني و اسلامي ما در زندگي باشد.

 وي تصريح كرد: حضرت زينب(س) با توجه به همه شئون والاي انساني و الهي انساني بودند، مانند ديگر بندگان خدا و اين درس را به ما دادند كه انسان چه ظرفيتهاي بالايي براي دست يابي به درجات بالاي انساني دارد و اين امر با صبر و بصيرت است كه حاصل مي شود.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در تيپ 12 قائم(عج) گفت: اگر نبود بصيرت زينب و صبر ايشان چه بسا كه حضرت زين العابدين نيز در كربلا شهيد مي شد و از اسلام ناب محمدي نيز اثري نبود.

 راسخي افزود: اگر انسان به وظايفش آشنا باشد و هر كار را با فكر و تدبير و البته توكل انجام دهد، بي شك بهترين نتيجه را خواهد گرفت.



ارسال نظرات
پر بیننده ها