خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

آینده ایران اسلامی در دست دانشجویان کشور است

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: تلاش این جوانان و دانشجویان که علی رغم همه کاستی ها و تنگ نظری ها همچنان با شور و امید به دنبال علم جویی، آزادی خواهی، دین باوری و ظلم ستیزی هستند، ستودنی است.
کد خبر: ۸۶۰۴۳۱۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از سایت ورزش استان،محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان در پیامی 16 آذرماه روز دانشجو را به تمامی دانشجویان ایران اسلامی خصوصا استان قزوین تبریک گفت.متن این پیام بدین شرح می باشد:


بسم ا...الرحمن الرحیم

امام خمینی(ره):

آرمان گرايي در طول دوران مبارزات دانشجويان اين مرز و بوم به عنوان يك شاخصه مهم مايه بركات و ثمرات فراواني بوده است.

امانت‏ بزرگ استقلال و آزادی که از دام دو قطب شرق و غرب با مجاهدت و فداکاری ملت عظیم‏الشان ایران به دست آمده است، به شما عزیزان سپرده شده و مسئولیت‏بزرگی به عهده همه گذاشته است، همه ملت‏به خصوص دانشجویان مسلمان که رهبران آینده هستند، مسئول نگهبانی از این امانت‏ بزرگ الهی می‏باشند .

 16آذر ماه نشان از پايمردي و ايستادگي دانشجوي مسلمان در برابر نظام سلطه دارد ياد آور رشادت دانشجوياني است كه سينه خود را در برابر تيرهاي استعماري دشمن سپر كردند و در گذر زمان فرياد ضد استكباري ملت ايران را به گوش جهانيان رسانده اند.دانشجوي آگاه با الهام از سيره سياسي الهي امام امت (ره) نصايح رهبر فرزانه انقلاب و حركت در خط سرخ شهادت ،توانسته است دور از هياهوي تبليغاتي دشمنان ،استقلال طلبي،آزادي خواهي و استكبار ستيزي خود را حفظ كند.

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر، روز دانشجویان آینده سازان کشورمان، به روان پاک تمامی شهدای دانشجوی ایران اسلامی که با از جان گذشتگی خود پرچم آزادگی و ایستادگی در مقابل ظلم، ستم و استبداد را در دانشگاه ها برای همیشه برافراشتند، درود می فرستم.

امروز بخش زیادی از جوانان این سرزمین قدم در وادی دانش و آگاهی گذاشته و علم، ایمان و جوانی را با هم تلفیق کرده اند تا کشور به قله های رفیع پیشرفت و خودباوری برسد.

تلاش این جوانان و دانشجویان که علی رغم همه کاستی ها و تنگ نظری ها همچنان با شور و امید به دنبال علم جویی، آزادی خواهی، دین باوری و ظلم ستیزی هستند، ستودنی است.

امید است، همه متولیان و مسئولان با نگاه جوان باوری موجب پویایی بیشتر دانشجو و دانشگاه شوند. زیرا آینده درخشان ایران اسلامی در گرو جوان باوری و پویایی دانشجو و دانشگاه است.

اينجانب ضمن تسليت و تعزيت به مناسبت فرارسيدن ایام سوگواری پیامبر رحمت و رافت و امام مهربانی ها حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)، حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) و امام حسن مجتبی (ع)؛ 16 آذر ماه را به عنوان نماد آزادگي و استكبار ستيزي دانشجوي مسلمان گرامي داشته و از خداوند منان براي دانشجويان و دانشگاهيان عزيز عزت، سربلندي و سلامتي خواستارم.

 

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها