فیلم و تصاویر اتفاقات دانشگاه علوم و تحقیقات به زودی منتشر می شود..

عباسپور برای ساکت کردن دانشجویان متوسل به حضور نیروی انتظامی شد/فرار روبه جلو روابط عمومی دانشگاه علوم و تحقیقات+ تصاویر

مسئله ای که با واکنش دانشجویان روبرو شد و فضای دانشگاه را برای ساعاتی ملتهب ساخت. مسئولین انتظامات دانشگاه که از ریاست این واحد آموزشی دستور داشتند ...
کد خبر: ۸۶۰۵۱۹۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ روز گذشته ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات دستور به برخورد و مسدود کردن دفتر بسیج دانشجویی برای جلوگیری از برگزاری تریبون آزاد با موضوع "شهریه دانشجویان در جیب مافیای قدرت و ثروت" داد.

مسئله ای که با واکنش دانشجویان روبرو شد و فضای دانشگاه را برای ساعاتی ملتهب ساخت. مسئولین انتظامات دانشگاه که از ریاست این واحد آموزشی دستور داشتند شروع به برخود فیزیکی با دانشجویان کردند و تعدادی از آنها را محبوس ساختند.

با وجود حضور دانشجویان و چند خبرنگار در دانشگاه و مخابره اتفاقات در حال وقع در این مرکز آموزشی ،روابط عمومی دانشگاه با انتشار اطلاعیه ای عجیب و خنده آور و در فراری رو به جلو مسدود کردن و محبوس کردن دانشجویان بسیجی در دانشگاه را کذب خواند و آن را دروغ دانشجویان بسیجی نام نهاد!
با این حال با بررسی فیلم های موجود از اتفاقات دانشگاه می بینیم به غیر از نیروی های حراست و حفاظت دانشگاه نیروی انتظامی نیز در این مکان حاضر شده است و مسئولین دانشگاه دانشجویان را به دادگاهی کردن و ارسال پرونده به وزارت اطلاعات و غیره تهدید کرده اند.
تصاویر حضور نیروی انتظامی در دانشگاه
 814439676_108621.jpg
814725097_74518.jpg

فیلم و عکس اتفاقات این دانشگاه به زودی منتشر می شود....
ارسال نظرات