خبرهای داغ:

سرکشی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان از نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرخه

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا قندهاری، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان از نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه بازدید و سرکشی کرد.
کد خبر: ۸۶۰۵۲۲۴
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا قندهاری در بازدید و سرکشی از نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه اظهار داشت: با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح، مشکلات را پشت سر بگذارید و به فکر تعالی خویش باشید.

وی با اشاره به آیه «افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد» در قرآن افزود: در کارها امورتان را به خدا بسپارید و با توکل به خدا کارها را شروع کنید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان بیان کرد: در زمان جنگ تحمیلی، رزمندگان اسلام در میدان نبرد کارهایشان را به خدا می‌سپردند و در زمان جنگ تحمیلی عده‌ای که درگیر جنگ بودند، با تکیه به خدا پیروزی را به ارمغان آوردند.

قندهاری گفت: اگر در کارها تکیه به خدا باشد، انسان در حداقل عده وعده و امکانات می‌تواند خلأها را پر کند.

وی ادامه داد: امروز سپاه نیروهای کارآمد نیاز دارد؛ در انجام امور نگاه به قلت و کمیت نداشته باشید؛ با الگو گرفتن از پیامبر اکرم (ص) انسان می‌تواند پیروز شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: شما می‌توانید با توکل به خدا غیرممکن‌ها را ممکن کنید و مسئولیت‌ها را نعمت بدانید و شکرگزار خدا باشید.

قندهاری تصریح کرد: تبیین فرمایشات ولی‌فقیه امروز وظیفه ماست، بنابراین به تبیین سخنان و رهنمودهای ولی‌فقیه بپردازید و بدانید یک حق داریم، یک باطل و مورد سوم و ممتنعی نداریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان افزود: به کار چهره به چهره بپردازید؛ به سراغ مردم بروید و با این شیوه به تبیین انقلاب بپردازید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها