خبرهای داغ:
طنین زمزمه زیارت اسوه حسنه در تجمع مردم سوگوار دامغان؛

تجمع بزرگ " لبیک یا رسول الله " در دامغان برگزار شد

تجمع بزرگ " لبیک یا رسول الله " ظهر امروز به همت ستاد بزرگداشت 28 صفر شهرستان دامغان برگزار شد و طنین زمزمه زیارت اسوه حسنه از بعید و اشک‌های شیفتگان مکتب نبوی و سیره حسنی فضای دیار کهن صددروازه را آکنده از عطر دلدادگی به درگاه حضرت حق کرد.
کد خبر: ۸۶۰۵۳۸۰
|
۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رستمیان امام جمعه موقت این شهرستان در تجمع بزرگ مردم سوگوار دامغان در مصلی امام خمینی(ره) باعنوان لبیک یا رسول الله(ص)، اسلام را مکتبی جهانی و رسالت نبی اعظم(ص) را مملو از بشارت و انذار برای سعادت همه بشریت برشمرد که اختصاص به ملت و امتی خاص ندارد.



مدیر حوزه علمیه امام محمد باقر(ع) دامغان در این مراسم ضمن برشمردن برخی از ویژگی‌های والای رسول اعظم(ص) در مسیر تحقق سعادت جامعه بشری و اهداف رسالت جهانی آن حضرت، اظهار داشت: متأسفانه امروزه در جهان با دو نوع تفکر باطل در باب اسلام روبرو هستیم، نخست کسانی که با این دین کامل و رهایی بخش آشنایی ندارند و دوم آنانکه فهم درستی از اسلام ناب ندارند و دچار "کج‌فهمی" نسبت به مفاهیم دین و آیات قرآن شده‌اند.

امام جمعه موقت دامغان اسلام را مکتبی برای سعادت همه انسان‌ها معرفی نمود که جهان‌گیر شدن آن سعادت بشریت را در پی خواهد داشت و گفت: استکبار جهانی علاوه بر مقاومت در برابر رشد و اشاعه مبانی اسلام در جهان با ساختن فرقه‌ها و گروهک‌های تکفیری در درون امت اسلام، برای نابودی شریعت محمد(ص) تلاش می‌کند.



وی تصریح کرد: نظام سلطه به وسیله اعمال جنایتکارانه گروه‌هایی همچون داعش چهره‌ای خشن، نامطلوب و به‌دور از تعامل از اسلام را به جهانیان نشان می‌دهد و در مسیر دستیابی به اهداف خود از کج‌فهمی‌ها و برداشت‌های نادرست گمراهان و نابخردان منطقه بهره‌می‌برد.

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان با اشاره به دو نامه حکیمانه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان و آزاداندیشان جهان، آنها را نمونه‌ای از پیام‌های مکتب رسول مهربانی حضرت محمد(ص) دانست که می‌کوشد در مقابل دسیسه‌های اسلام هراسی غرب و کج‌اندیشی‌های تفکرات وهابی و تکفیری، چهره‌ روشنی از دین انسان‌ساز اسلام و کتاب زندگی یعنی قرآن کریم ارائه کند.



گفتنی است قرائت زیارت حضرت رسول اکرم(ص) از بعید و ذکر مصیبت و مداحی در غم رحلت پیامبر مهر و رآفت و شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) توسط سید مهدی میر علی اکبری از دیگر بخش‌های این مراسم باشکوه بود.

عکس و گزارش از جواد رمضانیان
ارسال نظرات
پر بیننده ها