پیشکسوت دفاع مقدس:

شهدا، انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کردند

پیشکسوت دفاع مقدس با اشاره به اینکه بیداری اسلامی منطقه و جهان اسلام، ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی ایران است، افزود: شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران را به دنیا صادر کردند.
کد خبر: ۸۶۰۵۵۴۶
|
۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسن باخرد شب گذشته در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان تربت حیدریه اظهار داشت: مهمترین و محوری ترین درسی که از شهدا باید فرا بگیرم این است که در مسیر زندگی طوری عمل کنیم که هر وقت پشت سرمان را می نگریم از رفتار و کردار خودمان پشیمان نشویم.

وی تصریح کرد: شهدا هیچگاه نیازی به برپائی یادواره ندارند و این ما هستیم که سر تا پا نیازمند عبرت از اخلاص و معنویت و غیر و شجاعت آنها هستیم و امروز باید در این جنگ نرم فرهنگی مانند رزمندگان دفاع مقدس، حسین گونه عمل کرده و جوانان و نوجوانان جامعه را از آسیب های شبیخون فرهنگی دشمن آگاه کنیم.

باخرد تاکید کرد: حضور در جبهه نرم مقابل دشمن به مراتب پیچیده تر و سخت تر از 8 سال جنگ تحمیلی است کما اینکه در آن دوران سخت دشمن در مقابل ما بود، اما امروز در لباس دوست و با تزویر و نیرنگ به جنگ با انقلاب و نظام بر خواسته است.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در این مراسم معنوی اذعان کرد: شهدا با ایمان قلبی در مسیری حضور یافتند که امروز انقلاب اسلامی را به عزت و اقتدار رسانده است.

سعید نیروئی گفت: همه مسئولان و مردم وظیفه دارند با ایمان و اعتقاد قلبی راه شهدا را ادامه دهند و در راستای حفظ ارزشهای اسلامی و انقلابی تلاش کنند.

  یادواره 5 شهید فرهنگی و 6 دانشجو معلم شهید شهرستان تربت حیدریه شب گذشته در محل هیئت رزمندگان اسلام برگزار شد.

گفتنی است؛ شهیدان محمد ناصحی، محمدحسین فاضلی، محمدحسن مختاری، حسن پریشانی و محمد امین محمدی شهدای فرهنگی شهرستان تربت حیدریه هستند که در دوران 8 سال دفاع مقدس در کلاس مبارزه با زیاده خواهی دشمن حضور یافتند و با نمره 20 قبول شدند.

شهرستان تربت حیدریه 675 شهید، یکهزار و 720 جانباز و 140 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها