فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده درگز:

مسابقات فوتسال بسیج دانش آموزی درگز به کار خود پایان داد

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده درگز گفت: مسابقات فوتسال بسیج دانش آموزی درگز با شرکت شش تیم به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۶۰۶۰۹۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴

هادی گله دار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: مسابقات فوتسال مقطع اول متوسطه در دو گروه سه تیمه با حضور تیم های مدرسه ولیعصر، ۱۵ خرداد، انقلاب اسلامی، بوستان، شهید باهنر و شهید جابلی برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات که پنج روز به طول انجامید؛ تیم های مدرسه بوستان، انقلاب اسلامی و باهنر به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

گله دار با اشاره به هدف برگزاری مسابقات فوتسال گفت: ورزش علاوه بر سلامت و رشد جسمی تاثیرات شگرفی در رشد روحی و اخلاقی دانش آموزان ایفا می کند؛ در نتیجه با همت اداره آموزش و پرورش شهرستان یک دوره مسابقات فوتسال بین مدارس را در در همین راستا برای رسیدن به این اهداف مشخص برگزار نمودیم.

وی با تاکید به حفظ اخلاق ورزشی در رشد روحی دانش آموزان تاکید کرد: با حفظ و اهمیت به اخلاق در ورزش، در واقع تمام تیم های شرکت کننده برنده هستند و همین امر نشان دهند مهم‌تر بودن اخلاق در ورزش است.

این مقام مسئول با تاکید به استقبال از این مسابقات خاطر نشان کرد: به دلیل استقبال از این مسابقات، در ماه های آینده برای دستیابی به این اهداف فرهنگی و ورزشی، یک دوره مسابقات والیبال را دهه فجر برگزار خواهیم نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها