خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

انسان برای ورود به حوزه کار جمعی نیازمند تقوا و تسلیم است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: انسان برای ورود به حوزه کار جمعی نیازمند تقوا و تسلیم است و پس از به‌دست آوردن آن‌ها، لیاقت و شایستگی ورود به حوزه کار جمعی را پیدا می‌کند.
کد خبر: ۸۶۰۶۲۵۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در جلسه مجمع نمایندگان که با حضور استاندار قزوین در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه برگزار شد، با اشاره به آیه 101 سوره آل عمران که می فرماید: "چگونه كفر مى‏ورزيد با اينكه آيات خدا بر شما خوانده مى‏شود و پيامبر او ميان شماست و هر كس به خدا تمسك جويد قطعا به راه راست هدايت‏شده است" اظهار کرد: وقتی‌که انسان در حوزه فردی با خداوند ارتباط برقرار کرد آماده می‌شود تا در حوزه جمعی حضور پیدا می‌کند.

 وی به آیه 102 سوره مبارکه آل‌عمران اشاره کرد و ادامه داد: طبق این آیه انسان برای ورود به حوزه کار جمعی نیازمند تقوا و تسلیم است و پس از به‌دست آوردن آن‌ها، لیاقت و شایستگی ورود به حوزه کار جمعی را پیدا می‌کند.

 امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: ممکن است شخصی در حوزه فردی انسان خوبی باشد اما در جمع نتواند وظیفه و تکلیفش را به خوبی انجام دهد.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین به مشکلات اخیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین هم اشاره و تأکید کرد: مشکلات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اخیراً به وجود نیامده و این موضوع از ابتدای حضور مدیرکل کنونی وجود داشته است.

وی بیان کرد: این مسئولیت نیازمند فردی متخصص و توانمند است که دغدغه این کار را داشته باشد و افرادی که در این حوزه کار می‌کنند باید دارای دغدغه، حکمت و عقلانیت باشند و مسئولان مربوط باید برای حل مشکلات این حوزه ورود جدی داشته باشند

انتقال آب سد طالقان به قزوین نیازمند 700 میلیارد تومان اعتبار است

فریدون همتی استاندار قزوین هم به توسعه بیابان در استان اشاره و اظهار کرد: متأسفانه آب شرب و کشاورزی همه شهرهای استان از طریق آب چاه تأمین می‌شود و این موضوع منجر به کاهش آب‌های زیرزمینی شده است.

 وی با بیان این که انتقال آب سد طالقان به قزوین نیازمند 700 میلیارد تومان اعتبار است، افزود: کار تخصیص آب سد طالقان به قزوین پایان یافته و این طرح مشکلات آب قزوین و تعدادی از شهرها را برطرف می‌کند.

 استاندار قزوین با تأکید بر این‌که اجرای این پروژه از توان دولت خارج است، گفت: به دنبال اجرای این طرح با استفاده از توان بخش خصوصی هستیم و در این خصوص مذاکراتی با بانک شهر صورت گرفته است.

 همتی یادآور شد: در خصوص اجرای سد "نهب" و "بالاخانلو" با بانک شهر تفاهم کرده‌ایم تا مبلغ 104 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار ما قرار گیرد.

 وی گفت: با این میزان اعتبار تا پایان سال آینده این سدها تکمیل می شوند و تکمیل آن‌ها موجب رونق حوزه کشاورزی می شود.

 1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها