خبرهای داغ:
با حضور مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود

پایگاه شهید ابراهیمی روستای میان آباد بخش بسطام افتتاح شد

پایگاه بسیج شهید ابراهیمی حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا بسطام با حضور مسئولین سپاه شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۰۶۶۶۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود و فرمانده حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا و جمعی از اهالی روستای میان آباد بخش بسطام شاهرود پایگاه بسیج شهید علیرضا ابراهیمی در این روستا افتتاح شد.

حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در جمع بسیجیان و اهالی روستای میان آباد در مسجد روستا با گرامیداشت حلول ماه ربیع الاول و یاد و خاطره امام و شهدا اظهار کرد: ایجاد پایگاه بسیج در هر مکان و نقطه ای سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین و تشریح فرهنگ اسلامی در جامعه است.

وی افزود: امروز تهدیدات دشمنان به سمت تهدیدات فرهنگی و اجتماعی تغییر کرده است و این نشان از اهمیت فرهنگ در جامعه دارد و بسیج که خود برخاسته از یک فرهنگ ناب است یکی از بهترین راههای مقابله با تهاجم دشمنان و سدی در برابر آن است.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه ما سبب رشد و بالندگی بطن جامعه است و این فرهنگ که امام راحل آن را بنا نهاد سبب شده تا این انقلاب در برابر تهدیدات مصون شود و این تفکر و فرهنگ امروز در منطقه نیز ایجاد مصونیت ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه توجه به شاخص های بسیجی بسیار مهم است بیان کرد: بسیجی دارای ویژگی اخلاص،بصیرت و معرفت و بینش است و این شاخص ها او را متمایز می کند و همین شاخص هاست که او را در تمام ابعاد شاخص می کند.

مرتضوی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه روز به روز بیشتر شود گفت: همین برپایی پایگاه بسیج خود می تواند در تعمیق این تفکر در جامعه کمک کند و باید قدر این تلاش ها را بدانیم و برای امتداد آن تلاش کنیم.

وی با اشاره به فرهنگ بسیج و بسیجی و حرکت در مسیر شهدا بیان کرد: شهدای ما الگویی برای امروز و آینده ما هستند چرا که آنها با درک صحیح شرایط بسیجی وار قدم در راه حفظ انقلاب و نظام به پیروی از نائب امام عصر(عج) نهادند و این انقلاب را حفظ و به ما سپردند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود با اشاره به نامگذاری پایگاه به نام شهید عنوان کرد: این نامگذاری یعنی ما هدف و نتیجه حرکت خود را گم نکنیم و بدانیم که در مسیر شهدا باید قدم برداریم که درست ترین راه و سعادت ما در آن است.

در این مراسم فرمانده حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا در سخنانی با بیان اینکه این پایگاه به همت اهالی و درخواست آنها ایجاد شده است بر تعمیق و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه تاکید و برپایی پایگاه ها را در این راستا برشمرد.

حسینعلی محمدی افزود: ایجاد پایگاه و جذب حداکثری به بسیج در راستای حفظ ارزش های نظام در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم در جنگ نرمی که دشمن بنا نهاده مقابله نماییم.

در پایان با حضور خانواده شهید علیرضا ابراهیمی و مسئولین سپاه و روستا پایگاه بسیج رسماً افتتاح و فعالیت خود را آغاز نمود و برادر علی اصغر اسکندری به عنوان فرمانده پایگاه معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها