مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج کرمانشاه عنوان کرد

ادامه اردوهای راهیان نور دانش آموزی کرمانشاه از اوایل بهمن ماه

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی بعد از امتحانات میان ترم دانش آموزان از ابتدای بهمن ماه از سر گرفته خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۱۲۹
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی یوسفی راد گفت: از ابتدای مهرماه 21 هزار و پنجاه و دو دانش آموز مقطعه متوسطه به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.

وی ادامه داد: به دلیل رسیدن فصل امتحانات دانش آموزان و سرمای هوا فعلا اردوهای دانش آموزی متوقف شده است و طبق برنامه ریزی های انجام شده در اوایل بهمن ماه ادامه اعزامهای دانش آموزی از سر گرفته خواهد شد.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم گفت: اردوهای راهیان نور عمومی همچنان ادامه دارد و یادمان های شهدای این استان همچنان بصورت کاروانی و خانوادگی پذیرای زائرین هستند.

وی گفت در ایام اربعین حسینی بیش از 30 هزار زائر اربعین از یادمان شهدای مرصاد که در مسیر عبور این عزیزان قرار داشت بازدید کردند.

سرهنگ یوسفی راد بیان داشت: امروز به برکت خون شهدا فرهنگ مقاومت و راهیان نور جایگاه خوبی پیدا کرده است و همچنین آثار و برکات آن مشهود است و در این زمینه هم باید تلاش بیشتری شود.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس افرادی بودند که تمامی هستی خود را، یعنی جان خویش را فدا و بزرگترین فداکاری را کردند تا پرچم اسلام را بر سر کشورشان حفظ کنند. بازدید از مکان هایی که قدمگاه این شهیدان است باعث می شود که احساس مسئولیت نسبت به پاسداری از خون آنها داشته باشیم.
منبع: کوله بار
ارسال نظرات