مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج یزد عنوان کرد

بازید دانش آموزان یزد از برنامه"مردان آسمانی"

مسئول اردویی راهیان نور بسیج یزد از بازدید دانش آموزان این استان از برنامه نمایشی "مردان آسمانی" در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۸۱۳۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ،حبیب الله سیف الدینی گفت: با توجه به آغاز سومین دوره اعزام های راهیان نور دانش آموزی استان یزد، تعداد 8 دستگاه اتوبوس به استعداد 346 نفر از شهرستان خاتم به همراه مدیر کاروان ، راوی ، روحانی ، مسئول آموزش و پرورش و .. به کربلای ایران اعزام شدند.

 

 

وی ادامه داد: این کاروانها در دو روز کامل از مناطق عملیاتی دهلاویه ، هویزه ، شلمچه ، شهدای رمضان ، حوزه دفاع مقدس خرمشهر و شهدای اروند بازدید خواهند داشت .همچنین دانش آموزان  یک شب را در نمایش رزمی فرهنگی "مردان آسمانی" حضور پیدا می کنند  که این برنامه با جذابیت خاصی که دارد روزهای آغازین دفاع مقدس و تهاجم لشکریان بعثی عراق به خرمشهر را به تصویر می کشد .

 

 

سیف الدینی افزود : برگزاری این اردو ها  به خاطر این است که نوجوانان امروز با سلحشوری ها و غیور مردی های دلاوران عرصه عشق و شهادت بیشتر آشنا شوند و آنان هم ادامه دهنده راه این بزرگواران باشند و در حفظ این دستاوردهای بزرگ بیشتر تلاش کنند.
 
 
 
این مقام مسئول عنوان داشت:دشمن با نشانه گرفتن عقیده نسل جوان جامعه سعی دارد آن‌ها را بافرهنگ شهادت و سیره و روش شهدا بی‌تفاوت نشان دهد که اقدامات فرهنگی مناسب مانند برپایی اردوهای راهیان نور دشمن را در این هدف ناکام می‌کند.
 
 
 
سیف الدینی ابراز داشت:اردوی راهیان نور از جمله اردوهای مهم سیاحتی ، زیارتی در سطح کشور است که در ترویج ارزش های دفاع مقدس برای نسل جدید نقش تاثیرگذاری دارد.
 
 
 
 وی با بیان اینکه باید فرهنگ شهادت‌طلبی و فداکاری وارد بطن زندگی مردم شود، گفت: حضور در مراسم معنوی راهیان‌نور علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب تصفیه روحی و روانی انسان می‌شود.
 
سیف الدینی افزود: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک فرهنگ متعالی در کشور ما از اهمیت خاصی برخوردار است و امروز فضیلت زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار