4 پیروزی برای مقاومت بسیج در لیگ برتر تیراندازی آقایان

تیم مقاومت در هفته هشتم و نهم لیگ برتر تیراندازی به 4 پیروزی در دو بخش تفنگ و تپانچه دست یافت.
کد خبر: ۸۶۰۹۱۶۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
به گزارش خبرگزاري بسیج، هفته هشتم و نهم مسابقات لیگ برتر سلاح های بادی تیراندازی آقایان به میزبانی پاس قوامین در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و ۷ تیم پاس قوامین، نزاجا، مقاومت، زمزم ایران، آرتاپروتین اردبیل، شرکت ملی حفاری ایران، فولاد مبارکه سپاهان به میزبانی پاس قوامین با قرار گرفتن در خط آتش به رقابت با یکدیگر پرداختند.
بر همین اساس این مسابقات با حضور ۴۸ ورزشکار در هرشته در دو روز پنج شنبه ۲۶ آذر ماه و جمعه ۲۷ آذر ماه در سالن مجهز ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

هفته هشتم مسابقات روز پنج شنبه ۲۶ آذر ماه در حالی برگزار شد که ، تیمهای مقاومت و آرتا پروتین اردبیل و نزاجا در تفنگ بر رقبای خود پیروز شدند.

در رده بندی انفرادی تفنگ بادی، مهیار صداقت (از پاس قوامین) با امتیاز ۶۲۳٫۴، حسین باقری (از نزاجا) با امتیاز ۶۲۲٫۸ و مهدی احمدی (ازنزاجا) با امتیاز ۶۲۱٫۸ به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در تپانچه تیمی نیز تیم های مقاومت، پاس قوامین و نزاجا توانستند بر حریفان خود غلبه کنند.

درانفرادی تپانچه بادی، سید مهدی موسوی (از مقاومت ) با امتیاز ۵۷۴ نفر اول و محمد احمدی (ازنزاجا) با امتیاز ۵۷۴ نفر دوم و جمال موسوی (ازمقاومت ) با امتیاز ۵۷۱ نفر سوم این رقایتها بودند.

در هفته نهم نیز که در روز جمعه ۲۷ آذرماه برگزار شد، تیم های نزاجا، زمزم ایران و مقاومت در رشته تفنگ و تپانچه به برتری رسیدند.
گفتنی است درانفرادی تفنگ، حسین باقری از( نزاجا) با امتیاز ۶۲۴٫۷ مقام اول و مهدی احمدی از (نزاجا) با امتیاز ۶۲۱٫۴ مقام دوم و پوریا نوروزیان (از مقاومت) با امتیاز ۶۲۱٫۳ مقام سوم این رقابتها بودند.

لازم به ذکر است درانفرادی تپانچه، محمد علی پساویده (از آرتا پروتین اردبیل) با امتیاز ۵۷۶ و سید مهدی موسوی (از مقاومت) با امتیاز ۵۷۴ و محمد احمدی (ازنزاجا) با امتیاز ۵۷۳ به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
ارسال نظرات