خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین خبر داد:

اعزام 500 طلبه و مبلغ از قزوین به مناطق عملیاتی راهیان‌نور

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از اعزام 500 طلبه و مبلغ به مناطق عملیاتی راهیان نور در سال جاری خبر داد و گفت: در سال جاری اعزام دانشجویان و دانش‌آموزان و آحاد مردم در حال برنامه‌ریزی است.
کد خبر: ۸۶۰۹۳۵۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی ظهر امروز در دیدار با مدیر جدید حوزه علمیه استان قزوین اظهار کرد: تلاش‌های ماندگار و ارزشمند از سوی حجت‌الاسلام سیدموسی ابراهیمی مدیر سابق حوزه علمیه این استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: رئیس سابق حوزه علمیه استان قزوین بیش از 30 سال در حوزه علمیه این استان فعالیت کردند و موفق شدند خدمات خوبی را به طلاب و روحانیون داشته باشند و همچنین آثار ماندگاری از خود بر جای گذاشتند که برای استان قزوین افتخاری محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز حوزه علمیه قزوین از خدمات اساتید نخبه و مطرح نظیر آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، آیت‌الله علی اسلامی و دیگر علمای این استان بهره می‌برد.

مصطفایی بیان کرد: باید از زحمات ماندگار آیت‌الله هادی باریک‌بین و مرحوم آیت‌الله شالی که در احیای مدارس علمیه قزوین تلاش‌هایی بی‌نظیری داشتند، قدردانی کنیم.

این مسئول به همکاری خوب حوزه علمیه با سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان قزوین اشاره و عنوان کرد: طلاب حوزه‌های علمیه همه ساله با همکاری مدیریت حوزه علمیه این استان در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم و روستاها، اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: اردوهای بسیج سازندگی بسیار تأثیرگزار است و در این راستا شوراهای روستایی از این طرح جهادی توسط طلاب و روحانیون استقبال بی‌نظیری کرد و خواستار تداوم این طرح هستند.

مصطفایی تشریح کرد: اعزام طلاب و مبلغان به کاروان‌های راهیان نور جنوب و غرب کشور نیز در حال برنامه‌ریزی است و امیدواریم با انتصاب حجت‌الاسلام علی عباسی که خود همیشه مشوق اعزام و برگزاری این گونه برنامه‌ها بودند نیز همه ساله ادامه داشته باشد.

وی یادآور شد: برگزاری مجمع طلاب و روحانیون با حضور مدیران مدارس علمیه و همچنین برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی طلاب علمیه قزوین در رشته های مختلف ورزشی با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون در هفته بسیج برگزار شد.

وی از اعزام 500 طلبه و مبلغ به مناطق عملیاتی راهیان نور در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری اعزام دانشجویان و دانش‌آموزان و آحاد مردم در حال برنامه‌ریزی است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین نیز در این دیدار اظهار کرد: خوشبختانه همکاری و همدلی خوبی بین مسئولان، مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه با سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین وجود دارد که جای قدردانی است.

حجت‌الاسلام علی عباسی بیان کرد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون که از اسم ارزشمند بسیج بهره می‌برد باید بتواند در این استان آرمان‌های والای شهدای طلاب و روحانی را به مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان ترویج کند.

وی تصریح کرد: حوزه علمیه استان قزوین با سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب‌الامر (عج) این استان  همکاری داشته و در نظر دارد این همکاری را بیشتر از سالیان گذشته ادامه دهد.

 

1003/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها