نامه مسئولین بسیج دانشجویی 31 استان کشور به نمایندگان مجلس:

نقش تاریخی خود را در برابر دسیسه های نظام سلطه نشان دهد/ملت انقلابی ایران همواره مدافع نمایندگان با بصیرت و شجاع خود است

متاسفانه دستگاه دیپلماسی ما سرخوش از وعده و وعید دولت ایالات متحده و نامه وقیحانه وزیر امورخارجه امریکا با موضعی منفعلانه بازهم دل درگرو وعده های کدخدا ببندد و نمایندگان مجلس شورای ...
کد خبر: ۸۶۰۹۵۱۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی 31 استان کشور نامه ای سرگشاده خطاب به ریاست و نمایندگان محترم  مجلس شورای اسلامی منتشر کردند.

متن این نامه به شرح ذیل می باشد:

ریاست و نمایندگان محترم  مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم

با احترام و عرض تبریک بمناسبت سالروز امامت حضرت مهدی(عج)، اکنون که نظام سلطه از همه ظرفیتهای قانونی خود جهت تحت فشار قرار دادن ملت انقلابی ایران اسلامی استفاده کرده و تلاش میکند تا حداکثر محدودیت را جهت احقاق حقوق ملت ایران اسلامی اعمال نماید انتظار می رود آن مجلس  و نمایندگان محترمش با ایفای نقش تاریخی خود در برابر دسیسه های نظام سلطه نشان دهد که همچنان مجلس در راس اموراست، چگونه می توان شاهد بود نمایندگان ایالات متحده با تهیه طرحی و تصویب آن به نقض برجام بپردازند و رسما برجام را دور بزنند و ریاست جمهوری امریکا این مصوبه را امضاء و ابلاغ نماید.

متاسفانه دستگاه دیپلماسی ما سرخوش از وعده و وعید دولت ایالات متحده و نامه وقیحانه وزیر امورخارجه امریکا با موضعی منفعلانه بازهم دل درگرو وعده های کدخدا ببندد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز شاهد این اتفاقات باشند.

اکنون که در فضای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی قرارگرفته ایم و بیم آن می رود در این فضا نمایندگان سرگرم حوزه های انتخابیه خود باشند و فراموش کنند. باید از لحظه لحظه دوران مسئولیت خودجهت دفاع ازحقوق ملت فهیم ایران اسلامی استفاده کنید لذا اکنون که از یک سوء شاهد تصویب قطعنامه ضد حقوق بشری سازمان ملل با همکاری ایادی شیطان بزرگ هستیم و از طرف دیگر شاهد قتل و عام شیعیان مظلوم نیجیریه و سکوت دستگاه دیپلماسی و از سوی دیگر شاهد به تاراج رفتن عزت پاسپورت ایرانی اسلامی می باشیم و در این هیاهو دولت به جای تلاش برای عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی همچنان چشم امید به موسسه خیریه امریکا و منتظر رفع تحریمها مانده است و مجلس که قوه ناظر و وکیل ملت است می بایست هوشیارانه صحنه را رصد نماید.

انتظار می رود ریاست محترم مجلس و نمایندگان ضمن توجه به شرایط حساس و پیچیده کنونی به وظیفه حساس ،تاریخی وانقلابی خودعمل نموده چرا که تاریخ بی تردید این لحظات را برای همیشه ثبت و به آیندگان عملکرد شما را انتقال خواهد داد و ملت انقلابی ایران اسلامی همواره مدافع نمایندگان با بصیرت و شجاع خود بوده است.

ومن الله التوفیق
مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاهها
ومراکزآموزش عالی 31 استان کشور
ارسال نظرات