خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین:

شورای نگهبان تابع هیچ جناحی نمی‌باشد

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین اظهار کرد: در این 37 سال هیچ کس بدون دلیل رد صلاحیت نشده است وشورای نگهبان هر ساله به نحو احسن ایفای نقش داشته است و هیچ گاه طرف دار جناح یا حزب خاصی نبوده است .
کد خبر: ۸۶۰۹۵۱۷
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی درمصاحبه با خبرنگارخبرگزاری بسیج از قزوین،ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری و تبریک آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج)گفت: در بحث انتخابات 37 سال از عمر این نظام می گذرد و انتخابات هر ساله باشکوه هرچه تمام تر برگزار گردیده و هر بار فتنه دشمنان این مرز و بوم نقش برآب شده است.

حجت الاسلام مصطفایی گفت: ما هر سال انتخابات سالمی داشته ایم و به جوسازی های دشمنان عادت داریم ولیکن برنده واقعی در این میدان رقابت همبستگی و اتحاد مردم همیشه در صحنه بوده است .

این مقام مسئول در ادامه صحبت ها خاطر نشان کرد: درسراسر دنیا همیشه سازمان هایی وجود دارد که وظیفه شان تایید یا رد صلاحیت کاندید‌های هر کشور است ایران هم از این قاعده مستثنا نیست در کشور ما نیز شورای نگهبان وظیفه خطیر و اساسی تائید یا رد صلاحیت را به عهده دارد.

حجت الاسلام مصطفائی متذکرشد: شواری نگهبان از کسی واهمه ای ندارد و وظیفه خود را به صورت تمام و کمال انجام خواهد داد و تمام قوانین در شورای نگهبان برگرفته از دین مبین اسلام و قرآن مطابق با عرف اجتماعی وسیاسی در یک کشور اسلامی است.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان تابع هیچ جناحی نمی‌باشد،افزود: در این 37 سال هیچ کس بدون دلیل رد صلاحیت نشده است وشورای نگهبان هر ساله به نحو احسن ایفای نقش داشته است و هیچ گاه طرف دار جناح یا حزب خاصی نبوده است .

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین در ادامه تشریح کرد: وظیفه هر ایرانی است که در انتخابات شرکت کند و به افرادی که صلاحیت کامل  را دارا می باشند رای دهند تا در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم باشند تا باز هم حضور آن‌ها مشت محکمی در دهان یاوه گویان و دشمنان باشد یاوه سرایان همیشه جز وابستگان به دشمنان ما در غرب و شرق بوده اند.

وی عنوان کرد: مردم کشور ما در ایام اریعین حسینی و در مناسک حج و حادثه تاسف بار منا شاهد بی کفایتی های مقامات مسئول و سردمداران حکومتی در عراق و عربستان بودند.

این مقام مسئول باشاره به شهدای هفت سال دفاع مقدس گفت: شهدای غواص از نمونه های بارز شجاعت و شهامت هستند که بادستان بسته این گونه جسورانه جنگیدند حال ما بادستان باز چه خواهیم کرد.

حجت الاسلام مصطفایی ضمن تاکید بر انتخاب اصلح ترین ها گفت: باید کسانی وارد این عرصه شوند که شجاع و بصیر باشد و به متاع دنیا وابستگی نداشته باشند.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها