مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان اصفهان:

اعزام 24 هزار دانش آموز از استان اصفهان به سرزمین های نور/ ادامه اعزام های دانش آموزی تا 15 اسفند

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: تاکنون حدود 24 هزار دانش آموز از استان اصفهان به مناطق عملیاتی اعزام شده اند.
کد خبر: ۸۶۱۰۸۷۹
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ، میثم رضوانپور  با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان اصفهان از 17 مهرماه آغاز شده است گفت: طی این مدت توانسته ایم حدود 24 هزار نفر از دانش آموزان استان را در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام کنیم.

 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: از این تعداد حدود 16 هزار نفر را خواهران و هشت هزار نفر را برادران تشکیل می دهند.

 

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان اصفهان تا 15 اسفند ماه 94 ادامه داد گفت: این تعداد از دانش آموزان در قالب 48 کاروان 500 نفری به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شده اند.

 

رضوانپور در ادامه با بیان اینکه این اردوها چهار روزه برگزار شده است اظهار داشت: یادمان های شلمچه, اروند, هویزه و معراج الشهدا از جمله یادمان هایی هستند که توسط دانش آموزان استان مورد بازدید قرار گرفته است.

 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان با اشاره به اینکه مقصد اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در استان خوزستان معطوف می شود بیان داشت: طبق برنامه ریزی ها باید تا پایان برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی 55 هزار دانش آموز استان اصفهان را به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام کنیم.

 

انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات