خبرهای داغ:
مدیدیرت حوزه علمیه خواهران استان قزوین:

کاندیدای انتخابی دلسوزانه با مشکلات مردم برخورد کنند

مدیدیرت حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: کاندیداهای انتخابی تلاش کنند در راستای توسعه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی به صورت دلسوزانه و صادقانه با مشکلات و درخواست های مردم برخورد نمایند.
کد خبر: ۸۶۱۱۳۷۴
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

رضا کاظو لو مدیدیرت حوزه علمیه خواهران استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین در رابطه با برگزاری انتخابات سالم بیان کرد:اصل نظام جمهوری اسلامی بر اساس صداقت پایه گذاری شده است.

وی افزود: صداقت بهترین حربه برای ورود مردم به پای صندوق‌های رای می‌باشد چرا که صداقت مهمترین شاخصه کاندیداتورهای انتخاباتی هستند.

کاظم لو با بیان اینکه نامزدها نباید حباب‌های منفی در جامعه ایجاد کنند، اظهار کرد» مسئولان و یا نامزدهای انتخاباتی جوهای منفی در سطح جامعه ایجاد نکنند و اهداف و شاخص‌های کاندیداتوری خود را به وضوح برای مردم تبیین کنند.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قزوین خاطرنشان کرد: کاندیداهای انتخابی تلاش کنند در راستای توسعه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی به صورت دلسوزانه و صادقانه با مشکلات و درخواست های مردم برخورد نمایند.

این مسئول اذعان کرد: در نظام جمهوری اسلامی راه‌اندازی حباب‌های منفی و تشویش افکار عمومی مطلوب نیست و حرف‌هایی واقعی را بزنند.

وی با بیان اینکه تشخصی کاندیدای اصلاح بر عهده شورای نگهبان است، تصریح کرد: وظیفه شورای نگهبان نظارت بر کلیه انتخابات کشور است و شورای نگهبان موظف است صلاحیت همه نامزدهای که برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی ثبت نام می‌کنند را بررسی می‌کنند.

مدیریت حوزه علمیه خواهران با اشاره به وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: مجلس شورای اسلامی نهاد قانونگذار در کشور است که نمایندگان مجلس توسط مردم انتخاب می‌شوند.

کاظم لو در خاتمه ابراز کرد: مجلس جمهوری اسلامی ایران از سایر قئا مستقل است و نباید به طور قانونی نباید هیچ اثرگذاری از بیرون بر تصمیمات مجلس داشته باشد.

 

 

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها