خبرهای داغ:
استاد بین المللی حوزه علمیه قم:

گسترش شیعه و ترویج دین اسلام در جهان رو به افزایش است

استاد بین المللی حوزه علمیه قم اذعان کرد: امروز دشمنان در کشورهای مختلف از رشد جامعه تشیع شیعه و بیداری اسلامی که روز به روز در کشورهای مختلف رو به افزایش بوده در وحشت و اضطراب به سر می برند.
کد خبر: ۸۶۱۱۹۶۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام علی بخشی از اساتید اعزامی معاونت بین المللی حوزه علمیه قم در جمع اساتید مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزارشد، گفت: امروز دشمنان در کشورهای مختلف از رشد جامعه تشیع شیعه و بیداری اسلامی که روز به روز در کشورهای مختلف رو به افزایش بوده در وحشت و اضطراب به سر می برند.

وی با اشاره به کشتار ارتش کشور نیجریه بیان کرد: نمونه بارز بیداری اسلامی و ترویج تشیع در کشور نیجریه می‌باشد که به همت عالم بزرگوار شیخ زکزاکی در این کشور ایجاد شد که متاسفانه با کشتار مسلمانان روبرو شدند.

حجت الاسلام بخشی اذعان کرد: امروزه وظیفه طلاب و روحانیون حساس تر از پیش می‌باشد چرا که  باید تشیع و اسلام را به جهانیان معرفی کنیم و در مقابل گروهای تکفیری سلفی داعشی مقاومت کنیم.

استاد بین المللی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام از جمله امریکا، اسرائیل و عربستان با صرف هزینه های هنگفت بر علیه شیعه ، دین اسلام و اعتقادات مسلمانان شبهه ایجاد می نمایند.

وی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری تصریح کرد: امروز  ابعاد جنگ برای دشمنان حمله به اعتقادات دینی ما مسلمانان بوده و آن جنگ مذهبی و فرهنگی می‌باشد که این مورد همیشه مورد نگرانی و دغدغه رهبری معظم انقلاب می باشد.

این مقام مسئول در خاتمه متذکر شد: حوزه فرهنگی مرز نیست و امروز اسلحه ها و شیوه ها فرق کرده که در این مبحث کار‌های مطلوبی صورت نگرفته است و باید بصورت جدی همه در این راه همراه و همدل بوده تا بتوانیم نگرانی مقام معظم رهبری را بر طرف نماییم.

1003/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها