خبرهای داغ:
به همت سپاه ناحیه سرخه:

دوره آموزشی شورای حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار شد

به همت سپاه ناحیه سرخه دوره آموزشی یک روزه شورای حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۲۴۷۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه،به همت سپاه ناحیه سرخه دوره آموزشی یک روزه شورای حوزه ها وپایگاه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه  با حضور مسئولین در مدرسه فرهاد صفا سرخه برگزار شد.
محمد امامی فرمانده سپاه ناحیه سرخه در این دوره آموزشی در جمع فرماندهان پایگاه مقاومت و اعضای شورای حوزه های بسیج این شهرستان اظهار داشت: در دنیا دو نوع بسیج وجود دارد نوع نخست بسیج بر مبنای تفکرات شیطانی و حیوانی و نوع دوم بسیج بر مبنای تفکرات توحیدی، خدایی و انسانی است.

وی افزود: آن چیزی که ما در پی آن هستیم، بسیجی است که بر مبنای نیات انسانی و توحیدی بنا شده است که یاور مظلومان باشد.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران بسیجی که حضرت امام خمینی (ره) شروع کرد امروز در جای جای دنیا وجود تفکر بسیجی و رشد این نهال مقدس را می بینیم.

امامی بیان کرد:  ما باید به وسیله بسیج عقلانیت را در بین افراد بشر و اجتماع بشری قوی کنیم.

وی با اشاره به مهم ترین مناسبتهای پیش رو از جمله انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شاخص های نمایندگان مجلس عدالت طلبی،ساده زیستی، کار و کوشش، ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمن و شجاعت در برابر هیبت دشمنان است.

امامی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری افزود: بسیج می‏ تواند به دیگران تفهیم کند که مواضع سیاسی جمهوری اسلامی ایران منطقی ترین مواضعی است که می تواند یک انسان منصف و عاقل اتخاذ کند.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه تصریح کرد: اگر در کار بسیج اخلاص نباشد آن کار ارزش ندارد اخلاص انجام کار برای رضایی خداست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها