خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی قزوین:

سربازی، فرصت مغتنمی برای خودسازی است

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه دوران سربازی مانند برق و باد در حال گذر است، گفت: این دوران فرصت مغتنمی برای خودسازی و پیروزی در میدان نبرد اکبر است.
کد خبر: ۸۶۱۲۶۳۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، رضا فاضل‌نیا صبح امروز در جشنواره جوان سرباز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم اظهار کرد: منش مولا امیرالمؤمنین علی (ع) مهربانی و رافت است و فرماندهان باید در برخورد با سربازان بر اساس این منش عمل کنند.

وی با اشاره به نامه 53 نهج‌البلاغه افزود: مولا امیرالمؤمنین علی (ع) این نامه به مالک اشتر فرموده است که برگزیده‌ترین فرماندهان سپاه تو، کسی باشد که از همه بیشتر به سربازان کمک رساند و از امکانات مالی بیشتر در اختیار آنان قرار دهد به اندازه‌ای که خانواده‌هایشان در آسایش کامل باشند تا سربازان در نبرد با دشمن تنها به یک چیز آن هم نبرد با دشمن، بیندیشند.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: مهربانی فرماندهان نسبت به سربازان موجب کشیده شدن دل‌های آنان به سمت فرماندهان می‌شود.

فاضل‌نیا تصریح کرد: دوران سربازی که مانند برق و باد در حال گذر است، باید به عنوان فرصت مغتنمی برای خودسازی و نه گفتن به هوای نفس و در نهایت، پیروزی در میدان نبرد اکبر قرار داده شود.

این مسئول دشمنان اسلام را دو دسته دانست و گفت: یکی دشمن درونی با همان نفس اماره است که پیامبر بزرگ اسلام (ص) مقابله با آن را جهاد اکبر نامیده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه دشمن بیرونی، دومین دشمن انسان است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما در قرنی که معروف به قرن دین‌ستیزی بود، با شعار معنویت و دین‌مداری مطرح شد و در زمانی که کشورها یا در دامن شرق و یا در دامن غرب بودند با شعار نه شرقی نه غربی به پیروزی رسید.

فاضل‌نیا با بیان اینکه دشمن هر روز به فکر نقشه جدید است، عنوان کرد: نخستین برنامه دشمن برای جوانان میهن اسلامی بوده که از روش‌های مختلف جنگ سخت، نرم در ابعاد فرهنگی، اقتصادی و غیره برای آن‌ها در نظر گرفته و به کار بسته است.

این مسئول به هزینه‌های گزاف دشمن برای تولید برنامه‌های متنوع ماهواره‌ای اشاره کرد و ادامه داد: ارائه برنامه‌های رایگان ماهواره‌ای دشمن، هدفی جز نابودی جوانان و اسلام ناب و شیعه نداشته است.

 

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها