مسئول فرهنگی سپاه عاشورا:

حماسه 9دی نشانگر پشتیبانی مردم از نظام بود

کد خبر: ۸۶۱۲۶۸۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
خبرگزاری بسیج: مسئول فرهنگی سپاه عاشورا در آستانه نهم دی، گفت: حضور مردم در نهم دی 88 در مقابله با فتنه، نشانگر پشتیبانی مردم از نظام بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، فرهادی با بیان اینکه این روز در تاریخ انقلاب بار دیگر بصیرت مردم را نشان داد، افزود: فتنه گران 88 با همه ابزارها و در همه ابعاد تلاش داشتند انقلاب را ساقط کنند که با حضور مردم بار دیگر با شکست روبرو شدند.

وی حضور بسیج را در بصیرت دهی به مردم موثر دانست و اظهار کرد: تفکر بسیجی در مردم موجب شد تا از همه اقشار پای کار آمده و به عنوان سربازان نظام، با همه توان از انقلاب و ولایت حمایت كنند.

فرهادی در بخش دیگر صحبت هاي خود به بحث نفوذ دشمن نیز اشاره و بیان کرد: باید به داشته های خود و ظرفیت های کشور توجه کنیم تا مبادا دشمن از این رهگذر که به آن ها نیاز داریم، وارد شده و فرهنگ خود را از این طریق بر فرهنگ ما غالب کنند.


وی نگاه مسئولان را به درون در مبارزه با نفوذ دشمن با اهمیت خواند و گفت: متاسفانه برخی مسئولان این نوع نگاه را نوعی رویکرد مطلوب تلقی می کنند در حالی که دشمن از همین راه، ریل گذاری خود را در همه ابعاد آغاز کرده و تلاش می کند به هدف خود برسد.

این مسئول فرهنگی با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب در این خصوص و هشدار ایشان، از مسئولان دولتی و نهادهای فرهنگی خواستار توجه بیشتر به این امر شد تا مبادا کشور جمهوری اسلامی که نماد استکبارستیزی و دفاع از مظلومان در جهان شناخته شده، تضعیف شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار