خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف گرمسار:

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در گرمسار برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرمسار از برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۳۰۴۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین رضا نفری در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت سالروز حماسه عظیم مردمی 9 دی مراسمی با حضور مسئولین و مردم ولایتمدار این دو شهرستان برگزار خواهد شد.

وی ضمن اعلام این خبر افزود: در این مراسم حجت الاسلام شاه محمدی، ریاست سازمان بسیج طلاب کشور سخنرانی خواهد کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرمسار عنوان کرد: در حماسه 9 دی سال 88 مردم ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از ولایت فقیه ثابت کردند.

وی یادآور شد: در مقاطع مختلف و حساس و بحرانهایی که از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی برای کشور به وجود آمد، همیشه ملت آگاه و بصیر ایران با حمایت و پشتیبانی از ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) در کنار بینش و هوشیاری بالای خود، بر دشمنان و بدخواهان این نظام و انقلاب غلبه کرده و نقشه های شوم آنها را نقش بر آب کردند.

حجت الاسلام نفری خاطرنشان کرد: اگر مردم و مسئولین با یکدیگر متحد و منسجم بوده و همیشه گوش به فرامین و توصیه های رهبر فرزانه انقلاب باشند، به طور قطع و یقین هیچ یک از دشمنان و مستکبران قدرت نفوذ در این کشور را نخواهند داشت و چشم طمع آنان نسبت به جوانان و سرمایه های انقلاب کور خواهد شد.

وی ضمن اشاره به اینکه در حماسه 9 دی سال 88 مردم ایران اسلامی درس عبرت بزرگی به بدخواهان و تفرقه افکنان دادند گفت: گرامیداشت این روز به یاد ماندنی موجب حفظ اتحاد و انسجام مردم و مسئولین و میثاق با آرمان های امام راحل(ره) و لبیک به فرامین و توصیه های مقام معظم رهبری خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها