خبرهای داغ:

قائم مقام وزیر کشور از مجموعه پارک آبی و هتل پنج ستاره سمنان بازدیدکرد

قائم مقام وزیر کشور به همراه استاندار و جمعی از مدیران کل عصر روز سه شنبه از هتل پنج ستاره و مجموعه پارک آبی شهر سمنان بازدید کرد.
کد خبر: ۸۶۱۳۳۶۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حسینعلی امیری در حاشیه بازدید از این مجموعه اقامتی و تفریحی اظهار داشت: باید اجرای پروژه های اقتصادی به مردم سپرده شود و دولت تنها تسهیل کننده امور باشد که این باور در دولت تدبیر و امید به طور جد پیگیری می شود.

وی با بیان این که هیچ گاه دولت در زمینه های اقتصادی مجری خوبی نبوده، گفت : یکی از برنامه های اصلی دولت تدبیر و امید، اعتماد به مردم در همه حوزه هاست.

وی یکی از اهداف این سفر یک روزه را بازدید از پروژه های استان و ارایه گزارش از روند اجرای پروژه ها و اعلام به مسئولان در مرکز برای رفع مشکلات احتمالی اعلام کرد.

سخنگوی وزارت کشور با ابراز رضایت از کیفیت پروژه هتل و مجموعه پارک آبی سمنان، این پروژه را در استان منحصر به فرد دانست و گفت: هر چند استان سمنان دارای هتل ها و اقامتگاه های دیگری است اما این مجموعه با امکانات و کیفیت موجود اولین هتل پنج ستاره است که در استان به بهره برداری می رسد.

امیری با اشاره به واقع شدن استان سمنان در مسیر زائران امام رضا (ع) اظهار داشت: وجود هتلی با این امکانات و کیفیت از ضرورتهاست و می تواند علاوه بر فراهم کردن تسهیلات برای زائران، نقش موثری در رشد و توسعه استان داشته باشد.

قائم مقام وزیر کشور یکی از ظرفیت های خوب توسعه کشور را با توجه به شرایط اقلیمی، صنعت گردشگری عنوان کرد و گفت: یکی از قابلیت های مهم استان سمنان در توسعه صنعت گردشگری، بهره برداری از ظرفیت کویر و کویر نوردی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان نیز در رابطه با پروژه پارک آبی و هتل پنج ستاره گفت: این پروژه اکنون با 97 درصد پیشرفت در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

حسین خواجه بیدختی افزود: عملیات اجرایی این مجموعه از سال 1391 در زمینی به مساحت حدود 15 هزار متر مربع، در شش طبقه و با اعتبار 700 میلیارد ریال آغاز شده است.

وی ادامه داد : در این مجموعه، چهار سالن برگزاری همایش با ظرفیت چهار هزار نفر و 55 اتاق و هشت سوئیت، رستوران ایرانی و فرنگی، کافی شاپ و سینما پنج بعدی، در هتل و مجموعه تفریحی پارک آبی وجود دارد .

سهراب حاج علیان مدیرعامل هتل و مجموعه پارک آبی سمنان گفت: مجموعه پارک آبی سمنان دارای استخر کودکان، رودخانه آرام، چاله فضایی، استخر موج، سرسره کند و تند، سونا، جکوزی و رستوران و دارای بزرگترین بومرنگ استخر آبی در آسیا است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها