هادي سياسي سپاه:

ملت در حماسه 9 دی بصیرت خود را نسبت به عقبه دشمن نشان داد

یک هادی سیاسی سپاه بیان داشت: روز نهم دي ماه روزي است كه مردم نشان دادند كه عقبه دشمن را تشخيص مي دهند.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۵۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، عموزاده در جمع مردم و مسئولين شهرستان درگز كه به مناسبت بزرگداشت 9 دي برگزار شد، اظهار داشت: همه ما آگاهيم كه هيچ شكست و موفقيتي تصادفي نيست و علل و عواملي در آن دخيل مي باشند و 9 دي از اين حيث مستثنا نيست.

وي گفت: اگر ما امروز به لطف خداوند متعال و اهل بيت سلام الله عليها در منطقه اي كه دور تا دورمان را نا امني و جنگ فرا گرفته است در امنيت كامل بسر مي بريم و به عنوان امن ترين كشور منطقه شناخته شده ايم، وجود اين امنيت داراي علل و عواملي مي باشد و قطعا تصادفي نيست.

وي به با اشاره به يادداشت هاي فهمي، انديشمند مصري در روزنامه شرق الاوسط گفت: ما با ايران 30 سال در عرصه بين الملل در طراز قرار داشتيم، ما نفت داشتيم ايرانيان هم همينطور، ما جاذبه هاي گردشگري همچون اهرام ثلاثه را و آنها چيز هاي ديگري، 37 سال پيش ايرانيان از محور استكبار جدا شدند و ما از مقاومت به جبهه استكبار آمديم، ما مزد خيانتمان به اعراب اين بود كه آمريكا و غرب سالي 4 ميليارد دلار وام بلا عوض به ما مي دادند و در مقابل ايرانيان 37 سال جنگ نابرابر، تحريم سياسي و اقتصادي را متحمل شدند.

وي در ارتباط با نظر فهمي درباره ايران و مصر كنوني گفت: وقتي ما مناظره كانديداهاي آمريكا را گوش مي كنيم به طور متوسط هر كدام 64 بار نام ايران را به زبان مي آورند به طوري كه در دنيا حريفي بجز ايران ندارند و هيچ مسئله منطقه اي بدون حضور ايرانيان حل نمي شود.

وي در ادامه گفت: وقتي مملكتي رهبري مدير و مدبر نداشته باشد مي شود مصر، وقتي حتي در جامعه اي شيعي رهبري درست و حسابي نباشد مي شود عراق ، وقتي در كشوري فرمانده استواري نباشد مي شود پاكستان و زماني كه در كشور مسلماني رهبري خود فروخته به غرب حاكم باشد مي شود تركيه اما وقتي در كشوري رهبرش به زمين و زمان باج ندهد و در برابر تمامي سليقه ها ، تند روي ها و كند روي ها ، جنگ 8 ساله و 30 سال تحريم سياسي اقتصادي وضعيتش مي شود ايران.

عموزاده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در سال 88 گفت: يك جاهايي ما موفق بوديم و بايد آنها را روي كاغذ بياوريم كه اين ها تصادفي نيست، در سال 88 بزرگترين توطئه بر ضد جمهوري اسلامي شكل گرفت و به تعبير مقام معظم رهبري حادثه اي بعد از انقلاب به بزرگي فتنه 88 نبوده است حتي بزرگتر از جنگ.

وي در پايان، روز 9 دي را روز پيوند مردم با ولايت خواند و گفت: روز نهم دي ماه روزي است كه مردم نشان دادند كه عقبه دشمن را تشخيص مي دهند، جايي كه با اسم تقلب شكل گرفت ولي با به آتش كشيدن عكس امام  و رهبري و سر دادن شعار هاي نه غزه نه لبنان ختم شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها